• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VARASTETTU Kypärä Arai Astro-j 10.7.07 Karhulassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tee4elonen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli Kotkan Karhulassa, metsäkulman Siwan pihalla tänään aamulla 10/7 varastettu kyseinen kypärä mönkkärin päältä! Poikkesin alle 5 min kaupassa, niin johan joku ku**pää sen otti matkaan. Rikosilmoitus tehty, ja valvontakameran nauhasta varmasti syyllinen selviää, mutta tiedoksi kaikille paikalliselle, jos sattuu tulemaan vastaan jossain myyntipalstalla tms. kyseisen mallinen kypärä, niin infoa minulle, Kiitos!

Tuntomerkkeinä tumma visiiri, jonka yläreunaan teipattu mustalla sähköteipillä "auringonsuoja"raita(ei ole kuvassa), ja kypärän päällä keskellä naarmut, joita maalattu mustalla paikkamaalilla.
Kuva:

kuvatknnyst008fd5.jpg

No
kaboom.gif
!

Kannattaa varmaankin katsella paikallisten mopopoikien kypäriä, josko jollakin olisi samanlainen ilmestynyt päähän. Ja motot.net - foorumin osto/myyntipalstaa kannattaa varmaan pitää silmällä kanssa, unohtamatta keltaista pörssiä!

Kaverilta varastettiin kanssa pari vuotta sitten Amiraali-huoltiksen tuulikaapista Arai, ei ole kylläkään saanut takaisin sitä.

Kyllä se tässä tapauksessa tais olla paikallinen ns. hörhö, joka oli juuri poistumassa kaupasta kun menin sisään. Varmistus tulee valvontakameran nauhoista, ei ollut meinaan muita ihmisiä siinä lähistölläkään silloin, joten ei ole paljon vaihtoehtoja syyllisestä...Mutta kiitos etukäteen kaikille paikallisille että pidätte silmänne auki, ja laittakaa ihmeessä infoa suoraan minulle, jos jonkun päässä näkyy tuollaista pottaa. Ei ollut halvimmasta päästä tuo kypärä kun ostin, ja harvemmin ainakaan mopoilijoilla tuollaista on. Malli oli siis Arai Astro-j. Eli jos näkyy niin vaikka soittoa minulle suoraan, puh. 045 631 9303, ihan milloin vaan. Ja takuulla tarjoan vaikka baarikierroksen ratkaisevasta vihjeestä
033102beer_1_prv.gif

Back