• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu KTM SM-690

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
KTM Supermoto (ihan just ostettu!) vietiin eilen sisäpihalta, Vantaalta. Todennäköisesti pyörä lastattiin autoon. Oljekorsi 2C, Jokiniemi on tarkka osoite. Pyörä oli oranssi-musta väriltään.

Varkaus tapahtui 9.5.-10.5. yöllä joskus 01.30-08.30 välisenä aikana. Pyörä oli 15 metria kaukana ikkunaltani, uskon että tekijöitä oli useampi, ja teko oli harkittu. Olen tehnyt tietysti rikosilmoituksen ym, mutta jos joku tietää jotai tai on nähnyt jotai voi laittaa viestiä numeroon: 040 0704808

KTM 690 Supermoto Orange 2007
Rungon sarjanumero: VBKL1S40X7M704336
Moottorin sarjanumero: 0775001812

Törkeetä
mad.gif

Nyt on Jokiniemikin sitten roistojen territoriota.
Oliko sulla hälyä pyörässä?

Pahoitteluni ja osanottoni.
Tuntuu olevan kysyntää näillä supermotoilla, kun ei enää meinaa sormet riittää laskemaan näiden varkauksien määrää tänä keväänä ja omakin pyörä on yksi näistä mukaan laskemista varkauksista. Oma tosin löytyi ja todella toivon että asianomaisenkin pyörä löytyy.

voi jumalauta että pistää oikein kunnolla vihaksi tää meininki!!! koko ajan itsellänikin pelko perseessä että onko se oma mopo vielä aamulla siellä turvallisesti pressun alla. tekis niin mieli tolla pampulla päästä mätkimään selän takaa yllättäen jos jäisi kiinni itse teossa mutta linnaan ei kuitenkaan pyörän takia tee mieli mennä.
toivotaan todella että se pyörä löytyy, ehjähä. mutta kai se karu totuus on että nuo ******** ryssät/virolaiset mitkä lie mutiaiset nyt onkaan niin vie ne samantien rajan taakse
mad.gif

KTM Supermoto (ihan just ostettu!) vietiin eilen sisäpihalta, Vantaalta. Todennäköisesti pyörä lastattiin autoon. Oljekorsi 2C, Jokiniemi on tarkka osoite. Pyörä oli oranssi-musta väriltään.

Varkaus tapahtui 9.5.-10.5. yöllä joskus 01.30-08.30 välisenä aikana. Pyörä oli 15 metria kaukana ikkunaltani, uskon että tekijöitä oli useampi, ja teko oli harkittu. Olen tehnyt tietysti rikosilmoituksen ym, mutta jos joku tietää jotai tai on nähnyt jotai voi laittaa viestiä numeroon: 040 0704808

KTM 690 Supermoto Orange 2007
Rungon sarjanumero: VBKL1S40X7M704336
Moottorin sarjanumero: 0775001812
No voihan *****!!!

Toivotaan että pyörä vielä löytyy. Oma pyöräkin on aika lähellä katoamispaikkaa, alkaa pelottaa itseäkin. Meillä tehdään "keikkoja" pihan autoihin viikottain, pyörä on vielä saanut olla rauhassa.

Noei kyllä olis uskonu että siitä lähtis...hmmh..tilaustyönä varmaankin tehty, siinä sisäpihalla kun on pari muutakin pärrää. Kyllä on saatana härskiä porukkaa nykyvarkaat  
mad.gif

KTM SM 690, ja rekkari on GN 737. Oman pyörän vierestä löyty toinen supemoto, 50cc joka oli aikasemmin varastettu. Olen muutaman päivän kierelly Malmia, Tikkurilaa, Tammistoa, Pukinmäkeä ym jos näkyis jotain. En ole varma saivatko nämä tyypit pyörän käyntiin vai hylkäsivätkö he sen metsään!!

Oikeesti mitä järkeä, jos joku teini haluu ajaa pari rundia isolla kotarilla, tulis vain kauniisti pyytämään sitä. Oisin viennyt hänet mielummin Vantaan supermotoradalle kokeilemaan pyörää, kun etsiä sitä nyt metsistä!

Olen luvannut antaa löytöpalkkion sille jonka avulla löytyy kotarini.

.Leo

Back