• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Honda CBR 1000F Lahdesta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Max Power
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Linkki ei toimi... On se kerpele, kun eivät osaa pitää näppejään erossa toisen tavaroista...
mad.gif

Kysytään vielä jatkoksi varkaustapauksista ja niiden korvauksista:

a) Kun pyörä varastetaan ja vakuutusyhtiö kyselee yhtä sun toista, niin voiko sillä olla merkitystä korvausten saannissa, että oliko pyörä rattilukossa vai ei?

b) Onko vak.yhtiöillä tosiaan 30pv "karenssi" ennen kuin maksavat mitään korvauksia? Jos noin on, niin tuo 30pv on sitten vaan "voi voi", eli ei mitään korvausta tms. siltä ajalta?

c) Voiko korvauksen suuruuteen vaikuttaa esim. juuri alle laitetut 350€ renkaat (kuitti saattaa löytyä) tai ylimääräiset vermeet mitkä eivät pyörään vakiona kuulu (sliparit, laukut ym.)

Lisätään vielä senverran, että pyörässä on isokasko.

Kysytään vielä jatkoksi varkaustapauksista ja niiden korvauksista:

a) Kun pyörä varastetaan ja vakuutusyhtiö kyselee yhtä sun toista, niin voiko sillä olla merkitystä korvausten saannissa, että oliko pyörä rattilukossa vai ei?

b) Onko vak.yhtiöillä tosiaan 30pv "karenssi" ennen kuin maksavat mitään korvauksia? Jos noin on, niin tuo 30pv on sitten vaan "voi voi", eli ei mitään korvausta tms. siltä ajalta?

c) Voiko korvauksen suuruuteen vaikuttaa esim. juuri alle laitetut 350€ renkaat (kuitti saattaa löytyä) tai ylimääräiset vermeet mitkä eivät pyörään vakiona kuulu (sliparit, laukut ym.)

Lisätään vielä senverran, että pyörässä on isokasko.
Moi
Olen juuri keskustellut asiasta vakuutusyhtiön kanssa. Vastauksia kysymyksiisi:
a) Kyllä kysyivät oliko lukossa ja onko kaikki avaimet tallessa. Eli, tärkeämpää oli se että avaimet olivat piirongin laatikossa.
b) mun yhtiössä on käytössä 30 pv:n karenssi. En muista kysyneeni tuosta korvauksesta.
c) multa kysyttiin mitkä varusteet olivat pyörässä, mutta en keskustellut renkaista. Ilmoitin vain että olivat hyvässä kunnossa.

Kasko on mullakin. Mun tapauksessa bomukset eivät mene kun kyseessä on varkaus tapaus.

Tänään (su 3.6.) 8 päivää varkauden, vai pitäisikö sanoa "luvattoman käyttöönoton" jälkeen, Lahden poliisilta tuli puhelu, että pyörä on löytynyt.
Olin hieman sekavissa tunnelmissa, sillä en osannut todellakaan odottaa moista puhelua. Luulin Hondani olevan jo vähintään Venäjällä. Ja sitäpaitsi, olin jo hieman katsellut tulevaa uutta pyörää, mutta se jäänee nyt toiseen kertaan.
Niin, mopo löytyi Hartwallin tehtaiden liepeiltä n.4km katoamispaikasta. Kaikki 3 laukkua murrettu + naarmuilla, oikea peili paskana, ilmeisesti kaaduttu oikealle kyljelle = jonkinverran naarmuja, virtalukko rikki, tankin korkkia yritetty murtaa.. Ja tässä `hauskin` kohta:
Poliisi ei maininnut sanallakaan pakoputkesta, mutta hinausyhtiön kaveri, joka vei pyörän turvaan, soitti minulle ja kysyi ensimmäiseksi, että oliko pyörässä tehoputket? Vastasin `kyllä`,
ja hän sanoi siihen, että `ei ole enää`!!!!
Siis perkele! Ei niiden puuttumista nyt VOI_OLLA huomaamatta
idea3.gif

Huomenissa varmaankin saa tietää korjaamon kustannusarvion. Pieni toivonkipinä heräsi, että se voisi sittenkin mennä lunnaiksi, koska pelkät vaimentajat maksavat jo 450€/kpl (MIVV) ja 3 kpl Givin laukkuakin maksanee luokkaa 600€..? ja lisäksi nyt ainakin virtalukko, joitain katteita ym. ym.
Sääli etten pääse katsomaan itse sen kuntoa.
Mutta jos joku Lahtelainen digikameran omistaja voisi........
wink.gif

Back