• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Espoosta Yamaha xs 400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^juuh^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Espoon kivenlahdesta Maininkitien Nesteen viereiseltä parkkikselta varastettu 2.6 klo 17:35 - 3.6 klo 07:15 välisenä aikana Yamaha XS 400 REK:no NI-733 mallinen pyörä vm -78 Pyörä maalattu juuri viininpunaiseksi ja tankin molemmilla puolilla on ison beiget pisaranmuotoiset maalaukset.
Pyörä viety moottoripyöräruudusta oman pyöräni vierestä.

Jos havaintoja soittoa 0407167004 Juho Karvonen

166077_348218251967066_1725380325_n.jpg

Kyllä on hyvännäköinen vanha Jammu!
Pitäisi pistää silmään, kun noita ei näy joka nurkalla.
Toivottavasti löytyy ja vielä ehjänä... :peukutpystyyn:

Hitto, näin ehkä tuon pyörän (ainakin kovasti samaa näköä) tänään neljän maissa kehä kolmosella jumbon kohdilla.

D-Iivil sanoi:
Hitto, näin ehkä tuon pyörän (ainakin kovasti samaa näköä) tänään neljän maissa kehä kolmosella jumbon kohdilla.

Tosiaan jos löytymiseen johtava vihje tulee niin on löytöpalkkiota tiedossa.
Toivottavasti löytyisi. Pyörään on käytetty niin paljon aikaa ja vaivaa ja muutenkin se on emännän synttärilahja että harmittaa erityisesti. Olisi mieluummin vienyt mun ducatin.
Pyörällä ehdittiin ajaa 35 km rempan jälkeen:no:

Pyörä mahdollisesti nähty eilen eiran rannassa. Illalla oli kuitenkin hävinnyt. Jos havaintoja niin mahd pian vaan lmotus mulle tai 112.

^juuh^ sanoi:
Pyörä mahdollisesti nähty eilen eiran rannassa. Illalla oli kuitenkin hävinnyt. Jos havaintoja niin mahd pian vaan lmotus mulle tai 112.

Onko satula vielä saman värinen?

Back