• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Akran hiilikuitupönttö ja tappi 929 fireblade Espoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HondaCebari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HondaCebari

Espoo / Horo
Varastettu Akran hiilikuitupönttö ja tappi 929 fireblade Espoo

dy507q.jpg

Varastettu 4-5.8.2015 yön aikana.
Pöntön ulostulossa 5mm reikä,toista tuskin tulee vastaan.
Hiilikuitu akra.

Kansainvälistä meininkiä :D.

Vaikka kuinka vituttaa, minkäs teet.
Aika pitkä matka on lähtee ettimään
Volgan tai Kongo-joen rannoilta :shoot:.

Omastani otin merkin heti pois aikanaan mutta tunnistaahan sen, eikä ole kauhean vaikea pölliä. :sad3:

Onhan toi nyt aivan persiistä varastaa pelkästään joku änkkäri.:rant::rant::rant:

Aika monen mallista ja muotoista tötteröä on Akrakin ehtinyt valmistaa. Varmaan auttaisi jos kuva olisi itse varastetusta tavarastakin. Eihän kukaan tyhjää parkkiruutua laita ilmoitukseen jos auto pöllitään. Ymmärrän hyvin että harmittaa isosti.

Voit kuitenkin lohduttautua ajatuksella että varas kiinni jäädessäänkin selviää pienellä sakkorangaistuksella jonka jättää maksamatta. Veronmaksajille virkavallan työnä olisi parempi jos ei jää kiinni, koska esitutkinta ja käsittely maksaa hetikohta paljon. Tai jos jää kiinni, jää sinulle ja kavereillesi, sopivasti sormia naksuttelemalla ei työkalut pysy voron käsissä muutamaan kuukauteen ja on huilivuorossa tihutöistä.

Eli perusmallin akra, mulla oli tollanen samanlainen 10r:ssä.. Onko se laippakiinnityksellä?

HondaCebari sanoi:
Juu laippa.
Olisko tuo tötterö mikä jäi jäljelle kuulunut varkaille myös mukaan?

Eiköhän, onko tuol bolt-on -> slip-on sovitin eli lähteekö se laippapala irti tosta putkesta?

Raaseri sanoi:
Voit kuitenkin lohduttautua ajatuksella että varas kiinni jäädessäänkin selviää pienellä sakkorangaistuksella jonka jättää maksamatta. Veronmaksajille virkavallan työnä olisi parempi jos ei jää kiinni, koska esitutkinta ja käsittely maksaa hetikohta paljon. Tai jos jää kiinni, jää sinulle ja kavereillesi, sopivasti sormia naksuttelemalla ei työkalut pysy voron käsissä muutamaan kuukauteen ja on huilivuorossa tihutöistä.

Kannattaa tietysti tuollaisen tilaisuuden kohdatessa harkita.... josko siinä sitten lahjottaisikin
pöntön kaverille.

Ainakin siinä tapauksessa, ettei jaksa kuunnella sitä kirkumista sormien naksahdellessa.

Akrassahan on tunnetusti "matala, voimakas soundi".......
Että työntääkin kannun jompaa kumpaa kautta "sisään" :D.
Ei sitten kirkuminen niin riivi korvia :grin:.

Eikä mene kannu ihan heti eteenpäin kiertoon......
Hieman erilaisen hiilikuidun tuoksun takia.....
ja toisaalta..... paha on sitä kannua kaivella ulos
vaikka onkin kymmenen lastaa käytössä :grin:.

Ei kannata lähiaikoina jättää selaamatta kotimaisia myyntipalstoja....
Tiedän useammankin henkilön, jotka ovat löytäneet pöllityn fillarinsa sitä kautta.

mun moposta vietiin 2009 juhannusaaton aattona(juu muistan kyllä hyvin kun piti reissuun lähteä :D) myös tuollainen samanmallinen akra, tosin slip-on.

Se oli päätynyt varastetun kotarin vaimentimeksi. Silloin liikkui espoossa joku mopopoikajengi joka noita kottaraisia varasteli, vaihteli osia ja kilpiä jotta tunnistaminen vaikeutuisi. No vakuutusyhtiö kustansi mulle kyllä uuden, mutta oli siitä tapahtumasta ihan tarpeeksi harmia s**tana :rant:

kyllä vain :rant:
ei tässä nyt auta kuin odotella vakuutusyhtiön päätöstä,ja sehän prosessi on aina niin nopeeta :itkupilli:

Olisi kannattanut katsastaa mp. Olen antanut kertoa itselleni, että jos pyörä on katsastettu, niin silloin melutaso ei voi mitenkään olla korkea mistä taas voi päätellä, ettei sliparia voi mitenkään irrottaa tai varastaa.

Sainpa tästä idean merkata oman Yoshimuran. Duunista löytyy pieni sähkökäyttöinen kaiverrin. Jos sillä rapsuttelis vaikka pikku merkin pohjaan. Voi helpottaa mahdollisesti löytyvän varkaan kanssa keskustelua. Onko minulta varastetu, vai ainoastaan samanlainen.

vetomies sanoi:
Olisi kannattanut katsastaa mp. Olen antanut kertoa itselleni, että jos pyörä on katsastettu, niin silloin melutaso ei voi mitenkään olla korkea mistä taas voi päätellä, ettei sliparia voi mitenkään irrottaa tai varastaa.

Hyvä:)-:)-:)- Joo, moottoripyörät katsastuksen piiriin niin tästäkin oltaisiin vältetty..

Mutta itse asiaan, ei saatana että joku pöllii änkkärin. Voisin kuvitella että naapuri, tuttu, naapurin tuttu tai joku just mopojengi.

Back