Tässä lähettyvillä asuu jotain huumehörhöjä jotka on yrittäny ennenki viedä mm. autoja. Ne kulkee usein tän pihan poikki eli olen aika varma että tää liittyy niihin, kun pyörä on muuten aika "jemmassa" eli sitä ei noin vaan huomaa, täytyy huomenna vihjata polizeille jos he vähän vaivautuisivat.
pakko masentaa nyt sua, mutta poliiseilta avun pyytäminen tossa tilanteessa on yhtä turhan kanssa. Viime syksyllä oma pyörä pöllittiin kotipihalta ja Lohjan poliisi vaan mutisi että heillä on "tuttuja" ketkä tykkää lainailla pyöriä, mutta he eivät nyt pysty/voi yms. epäillä ketään.
No meni 6päivää ja pihalta pöllittiin toinen prätkä....
Seitsemäntenä päivänä mulle tuli soitto että mun pyörä on Vantaalla ajettu metsään nistien toimesta kaksipäällä ja kuski kiinni yms. Mitään muuta ei silloin kerrottu.
Seuraavana päivänä soittelin Vantaan poliisille ja sain selville sitten mitä oli tapahtunut, kuskin nimen yms. mutta eivät voineet kertoa missä kyseinen kaveri asui, kun kerroin toisesta pöllitystä pyörästä, että voisimme lähteä etsimään sitä.
Vantaan vitun urpo neitietsivä vain sanoi ettei voi kertoa koska häntä vasta EPÄILLÄÄN jutusta
No eipä toista pyörää kuulunut ja tämä nistikin karkasi päivän jälkeen sairaalasta ja poliisi ei päässyt kuulustelemaan kun oli lomalla
eikä ole pahemmin kai sitäkään jannua ole otettu kiinni uudelleen vaikka on "vanha tuttu"
Joten noin paljon mulle oli hyötyä poliiseista mun casessa, toivottavasti sun pyörä löytyisi ehyenä ja kunnossa...
Voin vain kuvitella millaista tuskaa tuottaa olla näillä keleillä ilman pyörää