• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu 5.5.08 Hki : Kawasaki ZZR, BM-134

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aamu_kaste
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään Pitskusta, keskellä päivää ja parkkipaikalta kymmenien ikkunoiden alta.. kyllä V-tuttaa! Voro oli jättänyt varastetun Suzukin (ehkä sama joka mainitaan tässä aiemmin?) Ilmotin poliiseille niistä molemmista. Palkkio luvassa sille henkilölle vihjeestä jos pyörä löytyy!!!
veryangry.gif

Tästä sen näkee... Kyllä se Kawa waan aina Suitsukin voittaa, jopa varas ottaa mieluummin kawan kuin suzukin
tounge.gif
...

Sori, Ei varmasti helpota tuskaasi...

Ny pidetään vaan silmät auki, kyl se sieltä löytyy, kuhan vaan olis kunnossakin!
thumbs-up.gif

Ei jumankekka, onx nyt joku varasteluboomi menossa vai pöllitääx pyöriä yleensäkin näin usein kun mitä nyt on täällä(kin) tullu ilmi?
Ei helvata soikoon, hirteen tollaset paskiaiset.
veryangry.gif
veryangry.gif

Heh..näköjään joo!

Jos tää on nyt sama Suzuki 750 joka oli pöllitty 3.5. niin näköjään tää voro ajelee muutaman päivän ja pöllii uuden. Toivottavasti pyörä löytyy ja ehjänä!

Paikalle jätetty suzuki oli to-pe välisenä yönä käpylästä pöllitty, poliisin takaa-ajama pyörä. Tällä hetkellä poliisin tutkittavana pasilassa.  

Toivottavasti poliisi löytää pyörästä kyseisen k***pään sormenjäljet ja saa ääliön nalkkiin.
veryangry.gif

Kylläpä nyt noita pyöriä nyysitään, tuntuu että yhä enemmän viedään noita 2-pyöräsiä.

Ei Vit** mitä talipalloi toivotaan että jäis nyt kiinni niin sais enemmänkin sanktiota ... Miten ihmeessä nyysii sit noin nopeesti? Oliko tankolukossa tai muita lukkoja?

Täytyyköhän tässä itekin ruveta hankkimaan jotain lisälukitussysteemejä mopoon, kun tuntuu että noita mopoja lähtee nyt liian vilkkaasti...
sad_orig.gif

Ei Vit** mitä talipalloi toivotaan että jäis nyt kiinni niin sais enemmänkin sanktiota ... Miten ihmeessä nyysii sit noin nopeesti? Oliko tankolukossa tai muita lukkoja?

Nonnii nyt neiti oppi käyttämään tätä "lainaus" hommelia niin tulee viestitki oikeeseen rakoon, eli: ei ollu pyörässä mitään lukkoa kun se on ollu aiemmin "jemmassa" auton takana. Tää kaveri on varmasti kulkenu aiemmin ohi kun tää meijän parkkis on aika jemmassa. tää on siis sille ollut suunniteltu homma. Piti tosta Suzukista päästä eroon jos se on ollu noin hakusessa että on poliiseja pakoon ajanu jne.. no toivottavasti saa sen piripään sormenjäljet ja jää pian kiinni
Nonnii nyt neiti oppi käyttämään tätä "lainaus" hommelia niin tulee viestitki oikeeseen rakoon, eli: ei ollu pyörässä mitään lukkoa kun se on ollu aiemmin "jemmassa" auton takana. Tää kaveri on varmasti kulkenu aiemmin ohi kun tää meijän parkkis on aika jemmassa. tää on siis sille ollut suunniteltu homma. Piti tosta Suzukista päästä eroon jos se on ollu noin hakusessa että on poliiseja pakoon ajanu jne.. no toivottavasti saa sen piripään sormenjäljet ja jää pian kiinni

Perkules!

Mun entinen kawa. Toivottavasti saat sen ehjänä takaisin.
Sillä kawalla muuten olen ajanut itselleni rautaisen perän...

Prkln rosmo
kaboom.gif

vau! no tiiät sitten varmaan miten hyvä tää ko. pyörä on. Sillä olis ollu tarkoitus itekin ajaa "rautaisen perän" tänä kesänä.. suru tulee puseroon

Täytyyköhän tässä itekin ruveta hankkimaan jotain lisälukitussysteemejä mopoon, kun tuntuu että noita mopoja lähtee nyt liian vilkkaasti...
sad_orig.gif
Levyjarrulukko on aikalailla oiva peli.......
jep. kyllä se tehoaa ainakin noihin "varastan ja ajelen" tyyppisiin velliperse idiootteihin, ainakin toivon niin
thumbs-up.gif
.
mutta sitten jos se mopo viedään vaikka pakulla pois paikalta, niin eipä siitä silloin taida olla paljon iloa

Tässä lähettyvillä asuu jotain huumehörhöjä jotka on yrittäny ennenki viedä mm. autoja. Ne kulkee usein tän pihan poikki eli olen aika varma että tää liittyy niihin, kun pyörä on muuten aika "jemmassa" eli sitä ei noin vaan huomaa, täytyy huomenna vihjata polizeille jos he vähän vaivautuisivat.
idea3.gif

Tässä lähettyvillä asuu jotain huumehörhöjä jotka on yrittäny ennenki viedä mm. autoja. Ne kulkee usein tän pihan poikki eli olen aika varma että tää liittyy niihin, kun pyörä on muuten aika "jemmassa" eli sitä ei noin vaan huomaa, täytyy huomenna vihjata polizeille jos he vähän vaivautuisivat.
idea3.gif
pakko masentaa nyt sua, mutta poliiseilta avun pyytäminen tossa tilanteessa on yhtä turhan kanssa. Viime syksyllä oma pyörä pöllittiin kotipihalta ja Lohjan poliisi vaan mutisi että heillä on "tuttuja" ketkä tykkää lainailla pyöriä, mutta he eivät nyt pysty/voi yms. epäillä ketään.

No meni 6päivää ja pihalta pöllittiin toinen prätkä....

Seitsemäntenä päivänä mulle tuli soitto että mun pyörä on Vantaalla ajettu metsään nistien toimesta kaksipäällä ja kuski kiinni yms. Mitään muuta ei silloin kerrottu.

Seuraavana päivänä soittelin Vantaan poliisille ja sain selville sitten mitä oli tapahtunut, kuskin nimen yms. mutta eivät voineet kertoa missä kyseinen kaveri asui, kun kerroin toisesta pöllitystä pyörästä, että voisimme lähteä etsimään sitä.

Vantaan vitun urpo neitietsivä vain sanoi ettei voi kertoa koska häntä vasta EPÄILLÄÄN jutusta
mad.gif

No eipä toista pyörää kuulunut ja tämä nistikin karkasi päivän jälkeen sairaalasta ja poliisi ei päässyt kuulustelemaan kun oli lomalla
confused_orig.gif
eikä ole pahemmin kai sitäkään jannua ole otettu kiinni uudelleen vaikka on "vanha tuttu"

Joten noin paljon mulle oli hyötyä poliiseista mun casessa, toivottavasti sun pyörä löytyisi ehyenä ja kunnossa...
Voin vain kuvitella millaista tuskaa tuottaa olla näillä keleillä ilman pyörää
bawling.gif

Back