• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vappu tulee, kuinka suojaat ajokkisi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeTi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Kuinka ihmiset suojaavat ajokkinsa, olettaen että ei omista autotallia vaan pyörä viettää yönsä ulkona.
omg.gif

Itse pistän levyjarrulukon nilkkaan ja pressun ylle niin on sentään vähän poissa näkösältä.
nixweiss.gif

Kawa osoitti tässä asiassa ihailtavaa oma-aloitteisuutta ja rikkoi ecu:nsa hyvissä ajoin ennen vappua päästäkseen huoltoon vappua pakoon, eli minun ei tarvitse tehdä mitään.

Samalla paikalla nököttää, kun aina. Ei aiheuta mitään toimenpiteitä.

vaijerilukko etuvanteen ja etuhaarukan välistä...peitto päälle...siinäpä ne...samat ku joka päivä, joten ei vaikuta vappu mitenkään...

Tallissahan tuo Kawakki yönsä viettää, oli sitten wappu tahi ei. Ensi talvena hibernoi toivottavasti muutamaa numeroa kookkaammassa hallissa
thumbs-up.gif

Onneksi on edes yhdenautonkokoinen kanahäkkitalli nyt, saan juurijajuuri molemmat mahtumaan vierekkäin.
Pyörän kun taluttaa aivan seinäävasten ja auton ajaa vinottain sen viereen, autosta pääsee juuri ja juuri ulos sivuovesta.

Melkoista askartelua pyöräilemään lähteminen ja takaisintuleminen kun joutuu auton siirtää tieltä mennentullen, ajokamppeet päällä.

Kesällä pyörä saanee olla makkarin ikkunan alla. Pressun kun postipate toisi perille asti, vaijerilukkoa olen harkinnut kans. Ja talvehtimaan se pääsee sitten jo isompaan talliin.

Tossa illemmalla mentävä valmiiksi vähän mittailemaan, josko mopedi mahtuisi oviaukosta sisään. Eteisessä sen olisi hyvä sitten viettää vappua.

(Avokatoksessa    saattaa jäädä avaimet joskus virtalukkoon.Mutta on silti kolmen sakemannin valvovan silmän alla.  
033102bebe_1_prv.gif
 Eli kun ei ole ajossa mopo

Uskosin sen olevan ihan turvassa omassa katoksessa missä aina muutenkin. Huuteleva jarrulevylukko päällä.
lookaround_orig.gif

Minun pyörä vaputtaa liikkeessä parempien pelien keskellä.
Ei ole vielä mitään hinkua hakea kotiin ja säilytysaikaa ei ole mitenkään rajattu.
Lupasin kuitenkin hakea ennen jussia.Nuorempana luulin,että moinen ei olisi edes mahdollista.

Back