Mistäs saisi ostaa erikokoisia painoja ja niiden pitäisi olla kuvan mukaisia?
En kelpuuta niitä joka paikassa myytäviä tarrapainovirityksiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy Hondan varaosanumerolla, linkissä 2004 1000RR takavanteen osat, painoja löytyy 10, 20 & 30g. Hintaa näytti olevan 8,25$, suomessa varmaankin tuplahinta, joten alkaa tulemaan painoille hintaa.Mistäs saisi ostaa erikokoisia painoja ja niiden pitäisi olla kuvan mukaisia?
![]()
Kyllä ne voi samalle puolelle laittaa, vanteen ulompaan tai sisempään reunaan, vanteen muotohan sen parhaan kohdan määrittää.Laitetteko puolet liimapainosta toiselle puolelle vai miten?
Nuo olisivat vaan kätevämpiä vaihtaa...![]()
Pakkohan nuo on poistaa jotta vanteen kevyin kohta löytyy.Älä poista painoja, ennen kuin olet vaihtanut uuden renkaan ja kokeillut tarviiko edes painotusta muuttaa.
Mun toisen pyörän Service Manualissa neuvotaan laittamaan painot puolelle ja toiselle, jos tarvittava painomäärä on yli 28 g. Olen sitten niin tehnyt, kun ei ole kovin iso vaiva.Laitetteko puolet liimapainosta toiselle puolelle vai miten?
Mun toisen pyörän Service Manualissa neuvotaan laittamaan painot puolelle ja toiselle, jos tarvittava painomäärä on yli 28 g. Olen sitten niin tehnyt, kun ei ole kovin iso vaiva.