• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanhoja elokuvamaailman motoristeja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyi vanhoja kuvia Steve Mcqueenista, jossa hän käskettää pyöräänsä (pöh Triumph
tounge.gif
) varsin mallikkaasti. Yksi niistä harvoista oikeista näyttelijöistä, joka teki itse stunttinsa
bowdown.gif
.

Kuva 1

Kuva 2

Kuva 3

Kuva 4

Kuva 5

Kuva 6

Kuva 7 Moni luulee itse Steven tekevän tämän hypyn, mutta tässä stuntin teki itse asiassa Bud Ekins.

Ja muita motoristeja:

George C. Scott

Ja loppukevennykseksi kapteeni Kirk William shatner
tounge.gif
.

Kuva 7 Moni luulee itse Steven tekevän tämän hypyn, mutta tässä stuntin teki itse asiassa Bud Ekins.
Muutama muu "jänskä" nuppitieto joka jäänyt mieleen kyseisestä leffasta:

Tuo moottoripyörä on sama pyörä joka on Onnenpäivissä Fonziella! ...anteeksi, the Fonziella!

Ja McQueen näyttelee elokuvassa myös saksalaisia motoristeja, jotka ajavat häntä itseään tuossa takaa!

Mainitsemisen arvoinen legendaarinen motoristi lienee myös James Dean.

Eiks tää miekan mestari valosapeltimen heiluttaja Ewan McGregor oo aika kova jätkä kun maailman ympäri ajoi.

Back