• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valkoinen Goretex ajoasu? Puhtaanapito?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Checkmate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kenelläkään kokemuksia valkoisesta Goretex ajoasusta/-takista? Onko mahdoton pitää puhtaana ja alkaako itikat yms. pörriäiset kesän lopussa värjätä kamoja käyttökelvottomaan kuntoon?

Itseäni kiinnostaisi lähinnä Scott:in Gerona takki. Kokemuksia ja mietteitä mallista? Hintaa takilla on kiitettävästi, joten useampi kesä tuolla pitäisi pystyä rengasta kuluttamaan.

Itse oon kattellut valkoista Iconin naisten kangastakkia ja mulle kertoi työkaveri että hyvin valkoinen toimii. Ei kuulemma tartte erityisen usein pestä eikä mitään mutta ettei kannata alkaa konetta räplää se takki päällä.
smile_org.gif

kokemuksia valkoisesta Goretex ajoasusta/-takista, lähinnä Scott:in Gerona
Yksi tuttu pariskunta on ajanut tämän kesän noilla valkoisilla Scoteilla. Sairaan hyvännäköiset ja erottuvat liikenteessä jo kaukaa. Puhdistukseksi on riittänyt norm. konepesu ja hyvä kuulema tuli. Mutta isäntä, joka kyllä ajaakin pidempiä matkoja, oli tarkkana hemmona viimeistellyt puhdistuksen vielä kynsiharjalla.

Kiitokset kommenteista, mutta kovasta halusta ja innosta huolimatta en uskaltanut valkoista takkia ostaa, vaan valitsin mustan Cloverin takin.
Kun alla on vielä nakupyörä, niin tuntuu, että noitten öttiäisten osumaprosentti on vieläkin kovempi. Saa olla takkia putsaamassa oikeastaan joka toisen ilta-ajelun jäljiltä.

Itseäni kiinnostaisi lähinnä Scott:in Gerona takki. Kokemuksia ja mietteitä mallista?
Tämä kesä ollaan tuon Geronan kanssa ajeltu ja loistavasti on tähän asti toiminut. Kyllähän sen valkoisen takin kanssa huomaa kuinka paljon ötököitä ja muuta likaa
crazy.gif
on ilmassa tuolla maanteillä, mutta silloin tällöin kun käyttää koneessa niin alkaa taas muiden silmiä häikäsemään
cool.gif
Oma silmä kertoo koska on taas aika pestä
wink.gif
Koneeseen nurinpäin ilman suojia, hienopesu, vetskarit kiinni, EI valkaisuainetta ja valkaisuaineeton pesuaine niin pysyy Gore-kalvokin iskussa!

Parissa lyhyessä tihkusateessa olen vasta 'päässyt' ajamaan eikä mitään kastumiseen viittaavia merkkejä. Joten edelleen ajan siinä uskossa että kamat oikeasti pitää vettä
lookaround_orig.gif

Ja tosiaan tuo takki erottuu liikenteen joukossa sitten aika selvästi. On alkanut tutut, tuntemattomat ja asiattomatkin kommentoimaan, että '..olit taas liikenteessä, sut on nähty..'
blush.gif
biggrin.gif

Täältä Geronalle 10 pistettä ja papukaijamerkki!

Back