Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tuli laskun mukana ilmoituslappu, jossa eriteltiin muutokset ehtoihin ja hinnan korotukset. Kerkesin kilpailuttaa jo Pohjolan jossa ei korotuksia pitäisi tulla kuluvalle vuodelle, jäi silti kalliimmaksi kuin Turva korotusten jälkeenkin.Kasko -lasku tuli viime viikolla samaisesta yhtiöstä mutta ei mitään mainintaa korotuksista ja summakin näytti ihan "tavanomaiselta".
Ei tykkää, ei missään muussa muodossa kuin korttikoulutuksessa. Aktia (ent. Veritas) on ollut tässä suhteessa se kaikkein vastentahtoisin putka.Kilpailutus varmaan kuitenkin itellä edessä, jos Aktian kasko ei tykkää rata-ajosta.
Ei kyllä IF:llä puhuta mitään kilpailusta. Kts. ylläNordea korvaa ratalipat 50 %/4 x omavastuulla. Jos oikein ymmärsin, niin If korvaa 20 %/3 x omavastuulla vain jos kyse ei ole kilpailusta tai siihen harjoittelusta. Ja kilpailuun harjoittelustahan siinä on kyse kun rahasta aletaan puhumaan.
Minä ajan helmikuussa. Ihan vaan vittuillakseni, vaikka kylmä tulee ja on vähän liukasta.Pohjolasta vaihoin ifille vuojenvaihteessa. 160 euroa oli halvempi ko sai osaksi vuotta. Kukapa se täällä helmikuussa ajelis. Nii ja soli pelkkä liikennevakuutus.
Joo, mulla meni näköjään prujut sekaisin, koski siis Nordeaa toi. Fiksattu.Ei kyllä IF:llä puhuta mitään kilpailusta. Kts. yllä