• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakuutus yhtiöltä mopon vakuutusanomus =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tikkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Okei vaikea juttu selittää tää oli yhteensattumien summa:
1. Olen omistanut joskus noin 5 vuotta sitten honda monkey mopon jonka myin "peltomopoksi" naapurille.
2. Omistan tällähetkellä honda cbr:än
3. Postissa tuli eilen lasku honda monkey rekisteri abc-123(esimerkki) vakuutuksen ottaja olin minä ja omistaja joku lahtelainen kaveri =)
4. No ekana katsoin että ompa tuttu rekkari, onkohan joku laittanut vanhan moponi kuntoon, ja nyt vakuutusmaksut tulee mulle =)
5. Soittamaan vakuutusyhtiölle, että mulla ei tota mopoa ole ollut pitkään aikaan, että mitäs tää nyt tarkoittaa. lukuisien hiljaisien hetkien ja tutkimusten jälkeen tajuttiin, että jollain on mopossa vaan sama rekkari kun mulla, ja joku tietokone on hakenut mut sen vakuuttajaksi =)
6. Olin tietenkin paniikissa katsonut että tuttu rekkari tajuamatta että sehän on mun nykyisen mopon rekkari =) heh
withstupid.gif
En olisi tietysti ihmetellyt mitään jos se olisi ollut joku oudompi vehje(suzuki pv), mutta kun sattui samanlainen honda just aikoinaan olemaan.

7. Vähän vaikea asia selostaa joo, mutta tilanne oli niin erikoinen että en ole aiemmin törmännyt...eli mopossa, ja moottoripyörässä voi olla suomessa sama rekkari...
062802jumpie_prv.gif

8. Tarinan opetus: Jos ajan tutkaan 250 km/h niin että poliisit huomaa rekkarin, niin tietenkin syytän sitä lahtelaista monkey kuskia  
033102bebe_1_prv.gif

sanoi:
8. Tarinan opetus: Jos ajan tutkaan 250 km/h niin että poliisit huomaa rekkarin, niin tietenkin syytän sitä lahtelaista monkey kuskia
033102bebe_1_prv.gif

Heh odotas vaan kun sulle tulee sakkoja kun monkeli poika pärräilee jossain ja mummelit soittelee
033102bebe_1_prv.gif

Komiaa...
Yks työkaveri sanoi mun tuliterästä cebarista että "no on monkey kasvanut sitten viime näkemän", joten kai tässä joku yhteys on.

Suomessa ON kaksi (2) ajoneuvorekisteriä!!
biggrin.gif

Toinen on autoille (henkilöauto, pakettiauto, kuorma-auto ja linja...), toinen on moottoripyörille!!!
On täysin mahdollista, että pihallasi seisoo kotilo ja mopo samalla rekisteri tunnuksella.
062802jumpie_prv.gif

Kävin keväällä katsomassa yhtä Gpz 900 r jonka rek oli sama kun yhden kotilon toisellapuolen suomea!!
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Kuullostaa tutulta.
vaihdoin vakuutusyhtiötä ja kun kuulin vakuutusmaksun suuruuden aloin ihmettelemään sen pienuutta. Selvisikin, että ne oli laskenut sen jollekkin monkeylle johon he luulivat hankkivani vakuutuksia. Korjattuani asian sain uuden summan ja aloin katumaan sanojani...

Kuullostaa tutulta.
vaihdoin vakuutusyhtiötä ja kun kuulin vakuutusmaksun suuruuden aloin ihmettelemään sen pienuutta. Selvisikin, että ne oli laskenut sen jollekkin monkeylle johon he luulivat hankkivani vakuutuksia. Korjattuani asian sain uuden summan ja aloin katumaan sanojani...
Heh joo...sama täällä mielellään ois sen monkeyn vakuutuksen maksanut, oli vielä koko vuodex melko huokee  
062802jumpie_prv.gif

No kohta on toi "rekkari" kokonaan myyty pois(Onnea  M1Ka:lle! ja turvallisia kilometrejä), mitäköhän seuraavaksi  
crazy.gif
varmaan sellanen monkey sitten taas...  
062802moto_prv.gif

Mopossa on vakuutuskilpi eikä rekisterikilpeä. Eli mopojahan ei rekisteröidä.....
Tunnukset voivat siten sattua samoiksi.
wink.gif

No kohta on toi "rekkari" kokonaan myyty pois(Onnea  M1Ka:lle! ja turvallisia kilometrejä), mitäköhän seuraavaksi  
crazy.gif
varmaan sellanen monkey sitten taas...  
062802moto_prv.gif
Itse suosittelisin sulle avantouinti-vermeitä, kuulemma sulla on lahjoja tuohon harrastukseen!  
biggrin.gif
pftroest.gif
No jonkun on näytettävä tietä tässäkin taiteen lajissa  
buttrock.gif
Jos te arkajalat vaan värjöttelette siellä saunan kulmassa(Siellä kuumemmassa nurkassa)  
thumbs-up.gif
Me karskimmat ukot otetaan pikku uimareissu, ja noustaan ilmekkään värähtämättä takasin beachille....
033102beer_1_prv.gif

Muistuupa mieleeni tapaus aikoinaan kun oltiin Keimolassa kattelemassa kiihdytyskisoja. Kisat kun oli ohi ja kotio lähdön aika ja mentiin pyörien luo, niin siinäpä oli sitten hämmästelemistä kun kaverin pyörän (jossa oli uuden mallinen rekkari) oli viereen kuin sattumalta parkkeerannu joku vanha HD jossa oli sama rekkari mutta vanhan mallinen.

No lopputulos oli se että pollarit korjas HD kaverin talteen
biggrin.gif

Joo, autoissa ja pyörissä voi tosiaan olla samat kilvet.

Frendillä aikanaan zxr750 josta sitten selvisi että samalla rekkarilla löytyy myöskin eräs fiat 127.

Olis ihan hienoa jos autossa ja pyörässä sama rekno.....
tounge.gif

Back