• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaihtoehto XX:lle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tatjuska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tekis mieli kesän aikana tiirailla mitä vaihtoehtoja olis XX:lle. XX on just passeli pyörä omiin tarpeisiin, mutta vaihtelu vois virkistää kuhan vaan löytäis vastaavan ja ehkä jopa paremman
smile_org.gif

En oo etsimässä mitään ratapyörää, ja ehdottomana vaatimuksena on se että lasta on hyvä kuljettaa takana. Pyörä saa myös fyysisesti olla isohko, sillä pituutta kuskilta kyllä löytyy ;) Mutta pliis, ei mitään matkasohvia, eikä enduroita ;)

Tuleeko mieleen mitä tsiikailla? VFR on yks mitä oon kattellu...

En tiedä meneekö FJR sun mittapuussa matkasohviin, mutta kylmät tyypit MP 06 -messuilla aika mukavat...

kokeile jotain uutta ! Eli KAWASAKI ZZR 1400 ! Sitäkin saa ABS jarruilla !
Sit joskus kun niitä on saatavilla
wink.gif

TAi BMW K1200S
062802moto_prv.gif

Itse aikoinani harkitsin xx:ää, mutta päädyin bemarin K1200S:ssään:
IMG_3256.jpg

Mopo täyttää juuri vuoden, ja tyytyväinen olen ollut vielä 30tkm jälkeen. On pikkasen kalliimpi, mutta kerran se vaan kirpaisee...

Myötäilen Ek@:a. Mulla oli XX yhden kauden ja vaihdoin K1200S:ään. Hondassa ei ole muuta parempaa kuin lisätilpehöörin tarjonta... niin no tietysti jos välttämättä tykkää esim. ketjuja rasvata jatkuvasti niin sitten
biggrin.gif

Itse aikoinani harkitsin xx:ää, mutta päädyin bemarin K1200S:ssään:

Mopo täyttää juuri vuoden, ja tyytyväinen olen ollut vielä 30tkm jälkeen. On pikkasen kalliimpi, mutta kerran se vaan kirpaisee...
Juu, Suomessa Bemu on n. 7-8 000e kalliimpi kuin XX. Jollekin se on "pikkasen".

Itsekkin harkitsin tuota Bemaria, onhan se todella hieno peli, mutta lopakko päätyi XX:ään.

Pyörän vaihto, hieman erityyliseen kuin entinen, piristää kyllä harrastusta.

Kilo- Fasu? Mulla oli sellainen ja kiva se oli sekin.

Back