Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ajanut V-Stromilla nyt toista kesää ja kilometrejä kertynyt 43000km ja mitää vikoja ei ole ilmennyt.Omasta mielestä kokoisekseen ihan pirteä ja vielä ihan hyvä ajella,ei paljoa tärinät tunnu ja ei tarvitse kaksipäälläkään joka mäkeen pykältää pienemmälle vaikka tavaraa kolme laukkua täynnä.Voin kyllä suositella jos haluaa ajaa muullakin kun asfalttiteillä.Kulutus minun ajossa 4,5-6 litraa riippuu vauhdista ja miten vedättelee.Ainut minkä olen huomannut soralla ajaessa on etupään keveys,eli eturengas ei ole tukevasti tiessä kiinni mutta yksin ajaessa takajousi kireälle niin kyllä sillä pärjää.Minkäslainen peli tuo 650 V-Ström on? Yksi mun kaveri harkitsee sitä seuraavaksi pyöräksi ja olisi hyvä tietää hieman käyttäjien omakohtaisia kokemuksia.![]()
Onko mitä "heikkoja kohtia"? Millainen on matka-ajossa lastattuna, kuinka teho riittää, jne.
Etupäätä voi laskea max 20mm etuputkia nostamalla. Itsellä 15mm tällä hetkellä. Tulee vähän enemmän painoa eturenkaalle ja ohjauksen tunnokkuus paranee.Ainut minkä olen huomannut soralla ajaessa on etupään keveys,eli eturengas ei ole tukevasti tiessä kiinni mutta yksin ajaessa takajousi kireälle niin kyllä sillä pärjää.
Laskin tänään stromin etupäätä 15mm ja kävin koeajulla soralla niin kyllä on nyt kun toinen pyörä.Nyt saa etupäähän jonkinlaista tuntumaa ja on tosi mukava ajaa jopa irtosoralla ja pyörän saa kääntymään mutkissa.Nyt on tosi hyvä.Etupäätä voi laskea max 20mm etuputkia nostamalla. Itsellä 15mm tällä hetkellä. Tulee vähän enemmän painoa eturenkaalle ja ohjauksen tunnokkuus paranee.
Soralla rengastus vaikuttaa aika paljon, omasta mielestä alkuperäiset "siltakivet" ei oikein toimineet soralla.