Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuen siitä mikä mopotin on kyseessä on tuo vaihdekaavion suunnan muutos kohtuu helppo. Toisissa malleissa se ei vaan yksinkertaisesti onnistu ilman jalkatappisarjaa.Moi,
mikähän olis sellanen edullinen tapa kädettömälle (en siis omista metallipajaa=) kääntää vaihteenvalintasuunta GP tyyliseksi?
Ei ihan huvin ja kokeilun vuoksi viitsis Gillesejä ostella, on melko hintavat..
Mulla on pp-tuningin tappisarja perinteisellä vaihdekaaviolla, mutta laitoin sen toimimaan käänteisenä. Kuva <- Kuvassa vaihdepolkimen jatkopala on osin liikkeen lyhentämistä varten ja osaltaan pitkän vaihdetangon kompensaatiota. Toimii hyvin ainakin omasta mielestä.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään.
Jos et muualta löydä sopivasti pp-tuuninkia, niin tuolta on tavaraa tavattu tilailla -> racing-products.comNäytti pp tuningilla olevan ihan pelkkä kaavionkääntösettikin, näinköhän tuo vain vaatii myös tappisarjan..? Pitää kysellä. Satasen tohon nyt voisi irrottaa, mikä sekin tuntuu melko kohtuukatteelliselta taksalta yhdestä hemmetin polkimesta..
Suomestakin saa: Bike DoctorJos et muualta löydä sopivasti pp-tuuninkia, niin tuolta on tavaraa tavattu tilailla -> racing-products.comNäytti pp tuningilla olevan ihan pelkkä kaavionkääntösettikin, näinköhän tuo vain vaatii myös tappisarjan..? Pitää kysellä. Satasen tohon nyt voisi irrottaa, mikä sekin tuntuu melko kohtuukatteelliselta taksalta yhdestä hemmetin polkimesta..
Hetkonen... jos oikein kuvaa katson niin sulla ei ole tuo PP-tuningin vaihdekiksi siellä kiinni missä sen kuuluisi olla, eli koneenpultissa vaan tuossa orkkis paikassaan? Vai näenkö mä ihan väärin?Mulla on pp-tuningin tappisarja perinteisellä vaihdekaaviolla, mutta laitoin sen toimimaan käänteisenä. Kuva <- Kuvassa vaihdepolkimen jatkopala on osin liikkeen lyhentämistä varten ja osaltaan pitkän vaihdetangon kompensaatiota. Toimii hyvin ainakin omasta mielestä.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään.
Näät ihan oikein. PP-tuningin rearseteissä tulee erilaiset polkimet perinteiselle ja käännetylle kaaviolle, ja mulla on se perinteinen versio ja se tulee ihan orkkis paikkaan kiinni.Hetkonen... jos oikein kuvaa katson niin sulla ei ole tuo PP-tuningin vaihdekiksi siellä kiinni missä sen kuuluisi olla, eli koneenpultissa vaan tuossa orkkis paikassaan? Vai näenkö mä ihan väärin?Mulla on pp-tuningin tappisarja perinteisellä vaihdekaaviolla, mutta laitoin sen toimimaan käänteisenä. Kuva <- Kuvassa vaihdepolkimen jatkopala on osin liikkeen lyhentämistä varten ja osaltaan pitkän vaihdetangon kompensaatiota. Toimii hyvin ainakin omasta mielestä.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään.
Juu.. mulla on vielä sivuseisontatuki kiinni, kun ihan harrastelijana ajelen. Kisahommat sitten erikseen.sanoi:Siis ei siinä mitään jos toi noinkin toimii, mutta painoa sekä vähemmän hajoavia osia kun sen murikan sieltä alta poistaa, missä siis sivuseisontatuki on.
Ok. Tuota en tiennytkään, taas oppi jotain uutta.Näät ihan oikein. PP-tuningin rearseteissä tulee erilaiset polkimet perinteiselle ja käännetylle kaaviolle, ja mulla on se perinteinen versio ja se tulee ihan orkkis paikkaan kiinni.Hetkonen... jos oikein kuvaa katson niin sulla ei ole tuo PP-tuningin vaihdekiksi siellä kiinni missä sen kuuluisi olla, eli koneenpultissa vaan tuossa orkkis paikassaan? Vai näenkö mä ihan väärin?Mulla on pp-tuningin tappisarja perinteisellä vaihdekaaviolla, mutta laitoin sen toimimaan käänteisenä. Kuva <- Kuvassa vaihdepolkimen jatkopala on osin liikkeen lyhentämistä varten ja osaltaan pitkän vaihdetangon kompensaatiota. Toimii hyvin ainakin omasta mielestä.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään.
Juu.. mulla on vielä sivuseisontatuki kiinni, kun ihan harrastelijana ajelen. Kisahommat sitten erikseen.sanoi:Siis ei siinä mitään jos toi noinkin toimii, mutta painoa sekä vähemmän hajoavia osia kun sen murikan sieltä alta poistaa, missä siis sivuseisontatuki on.
Onko jääny earthend modaukset puolitiehen kun vieläkin paistaa tuo katteen kärjen katkaisukohta valkoisenaMulla on pp-tuningin tappisarja perinteisellä vaihdekaaviolla, mutta laitoin sen toimimaan käänteisenä. Kuva <- Kuvassa vaihdepolkimen jatkopala on osin liikkeen lyhentämistä varten ja osaltaan pitkän vaihdetangon kompensaatiota. Toimii hyvin ainakin omasta mielestä.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään.
Taitaapi tuollaset lähteä tulemaan. Kokopaketti suomen vaihdepolkimen hinnalla
Onko kenelläkään kokemusta tuosta puljusta tai noista seteistä?
Ainakin 03-05 R6:ssa homma onnistuu vakiokilkkeillä kun työntötangon siirtää rungon ulkopuolelle. Mahtuu liikkumaan hyvin ja toimiikin moitteettomasti.TOSIN vakio työntötangoilla ja osilla tuo kaavion kääntäminen ei onnistu. Ei mahdu osat liikkuman ja vaihde jumiutuu helposti päälle ja ei tangot liiku mihinkään. Samoin vanhemman mallisessa R6:ssa, jossa työntötanko menee rungon läpi, ei onnistu homma vakiopalikoilla.