• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaihdenäyttö ZX-6R:än?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko jollain antaa vinkkiä minkä merkkinen vaihdenäyttö kannattais ostaa ZX-6R 2005:seen? Siin on digitaalinenmittaristo. Sellanen merkki, joka viel pitäis paikkaansa ja ei sekoilis...Onkos sellanen hankala asentaa? Sähköasentajantaidot on aika minimaaliset...

Jo etukäteen kiitoksia vinkeistä ja neuvoista...

-TSR-

Gipro pitäis olla hyvä eikä ole edes vaikea asentaa.
Storm myy ainakin näitä.
gipro_atre_06_h.jpg

Edittii: en ole nyt ihan varma käykö 6r:ään, mut G.P.T käy -TÄÄLTÄ-

Saisko tästä asentamisesta kokeneemmilta vähän lisää infoo? Eli siis miten käytännössä tuo isketään kiinni? ilmeisesti joidenkin johtojen väliin tuo isketään, mutta minkä johtojen ja meneekö tuo ihan vaan "liittimet napsauttamalla" paikalleen vai joutuuko alkaa katkoon jostain jotain piuhaa
withstupid.gif
samaa olen miettinyt -03 636:seen ettei tuu jatkuvasti etsittyä moottoritiellä seiskaa
biggrin.gif
joten kaikki tarina ko. härpättimestä kiinnostaa.

Pistin GPT näytön tilaukseen. Pitää katsoa asennusta bladeen sitten kun paketti saapuu.

Moikka,

Pienen etsiskelyn jälkeen tälläisiä on löytynyt markkinoilta:
Kokemuksia, mielipiteitä ajatuksia...

G.P.T. perus

G.P.T. "luxus"

Acumen

Onkos kellään tiedossa jonkun ulkomaisen nettikaupaa, jotka myis noita? Suhteellisen kalliita näyttää Suomessa olevan...90-130 € on mun mielestä aika suolanen hinta...

KENDE: Saisko udella mistäs ostit? Suomesta vai ulkomailta?

Saisko tästä asentamisesta kokeneemmilta vähän lisää infoo? Eli siis miten käytännössä tuo isketään kiinni? ilmeisesti joidenkin johtojen väliin tuo isketään, mutta minkä johtojen ja meneekö tuo ihan vaan "liittimet napsauttamalla" paikalleen vai joutuuko alkaa katkoon jostain jotain piuhaa  
withstupid.gif
samaa olen miettinyt -03 636:seen ettei tuu jatkuvasti etsittyä moottoritiellä seiskaa  
biggrin.gif
joten kaikki tarina ko. härpättimestä kiinnostaa.
Luulen, että Kawasakissakin on jo liittimiä johdoissa, että melkolailla samaan tyyliin menee kuin itelläki suzukissa
biggrin.gif
Eli tosiaan nuo liittimet pistää vain paikoilleen ja sen yhden johdon itse vedin suoraan akun plus-napaan ja sillä selvä. Itse mittarikin ehkä kannattaa pistää johonkin näkyville.
Asennus on todella simppeli ja aikaa menee amatööriltäkin noin 15min.

Back