• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VÄHEMMÄN HITAAT Sipoonlahden Neste 6.8 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
W-P sanoi:
...hyväksyttävä se dynamiikka, mikä tuohon harrastusmuotoon sisältyy. Välillä odotellaan ja välillä ei...välillä eksyillään ja välillä ei....
Juuri näin, ja etenkin 40+ pyörän jonossa viiveet ja tilanteet kertautuvat aika tehokkaasti perään päin. Tuon mittaisessa possujunassa lienee jo hankalaa optimoida kuskien järjestystä täysin kohdilleen, mutta jos joku löytää itsensä joka välissä vetämässä takaletkaa vailla mitään kontaktia edellä meneviin, lienee parempi rohkeasti siirtyä tauolla taemmaksi.

sikaolmi sanoi:
Juuri näin, ja etenkin 40+ pyörän jonossa viiveet ja tilanteet kertautuvat aika tehokkaasti perään päin. Tuon mittaisessa possujunassa lienee jo hankalaa optimoida kuskien järjestystä täysin kohdilleen, mutta jos joku löytää itsensä joka välissä vetämässä takaletkaa vailla mitään kontaktia edellä meneviin, lienee parempi rohkeasti siirtyä tauolla taemmaksi.

Joo, näin on. Liikenteen rytmille ei vain voi mitään. Meille sattui yks traktori eteen päätepisteelle mentäessä eikä ohi päästy. Tämä katkaisi letkan todella hyvin (en ollut itse silloin "väliveturina").

Ensikertalaisena mulle ei ollut ihan selvä mikä on homman nimi, mutta seuraavalla kerralla jään mielelläni letkan hännille.

jlik sanoi:
Mä toimin tahtomattani "väliveturina" paluumatkalla kun edessä ajava kaveri pääsi katoamaan horisonttiin. Onneksi tämä kaveri merkkasi reitin todella hyvin joten eksymään ei päästy. Vois olla ihan hyvä ajatus isossa letkassa.

Meillä molemmilla sen väriset ja malliset pyörät, että huomaa jo kaukaa:häähää: Sulla vielä valkoinen kypäräkin... Sit kun olin parkissa siinä motarin rampilla, niin kyllä ihmisten päät pyörivät, että mitäs tuossa tapahtuu:)-

Calvin sanoi:
Meillä molemmilla sen väriset ja malliset pyörät, että huomaa jo kaukaa:häähää: Sulla vielä valkoinen kypäräkin... Sit kun olin parkissa siinä motarin rampilla, niin kyllä ihmisten päät pyörivät, että mitäs tuossa tapahtuu:)-

Joo, mä huomasin myös sun pyörän; sulla on vielä valkoiset sivulaukut (ainakin osittain). Todella siistin näköinen. Mulla mustat sivulaukut mutten ole viitsinyt pitää niitä.

Mä olenkin ihmetellyt miks kotilot ajaa välillä niin hiljaa mun edessä (joskus raivostuttavan hitaasti).

Kiitti munkin puolesta, hieno setti oli :jippikaijee:

-ja yleisön suosituksesta menen nyt vaihdattaa nakit mopoon!

GuessWho sanoi:
Mites fisuks sä sen oikeen oot syöttäny kun on miltei koko kesän ollut wikasakina ??

noo ei siinä sinällään mitään isoo vikaa oo, mutku toi hoviropaajallakin tuppaa oleen kovasti kiireitä, ja päätettiin sit vaihtaa koko kone, jonka ettimiseen meni tovi, kunnes ostin AVK:lta kolaroidun samanmoisen jossa kone kunnossa ja ajettu vaan 52tkm, ku tolla vanhalla oli jo yli 125tkm. Pitäs saada se tos 13.8. Eli ens viikon PK:t olis tähtäimessä, (jos niitä ny joku järkkää), vai vetäisinkö ihan itte PK- goes väärinpäin perä edellä??

Kiitos kaikille - Letka venyy välillä, mutta ei kun rennolla otteella ja. Risteykset merkaten niin homma sujuu.:WAZAAP:

Back