Itse olen kyllä sitä mieltä että vaikka poliisin jokainen muu asiakas olisi kuspiä, niin hänen pitäisi pystyä olemaan asiansa osaava ammattilainen eikä minun pitäisi saada muiden paskoja omaan niskaani!! Jos moottoripyöräilijöillä on huono maine ei se sinänsä minua kiinnosta poliisia kohdatessani, enhän minä ole mitään tehnyt mistä poliisilla olisi valitettavaa ja jos olenkin en tietääksen ole velvollinen kantamaan muiden töppäilyjä vain omani. Luulenkin että poliisien koulutuksessa ei riitävästi mainita asiakas palvelusta. Siitä että vaikka mitä tapahtuisi on poliisi asiakas palvelija! En tarkoita etteikö kovat otteet olisi joskus tarpeen, vaan jos edelliselle on kovat otteet olleet tarpeen niin mitä se minulle kuuluu ja miksi minun siitä pitäisi kärsiä?? Itse sosiaaliallalla duunissa ja paljon kohtaan kaikenmaailman vempulaa jotka eivät oloa hurratavaksi tee, mutta pidän sitä ammattiin kuuluvana ja itseäni ammattilaisena joka osaa käsitellä asiat niin ettei niitä laiteta seuraavalle asiakkaalle!! Siis poliisi joka ei pysty palvelemaan yhteisöään niinkuin yhteisö haluaan ja niikuin siihen koulutetaan on ammattitaidoton, jolle lisä koulutus on paikallaan! Asiakas lähtöinen duuni vaatii tekijältään paljon ja poliisin ammatti on sellainen. Siinä ei pärjää pienellä itsetunnolla ja heikolla itsekurilla!! Minunkin mielestäni yleensä poliisilla on vielä rutkasti tehtävää että asenne jolla töitä tehdään olisi sellainen joka sen olla pitäisi! Vaikka asiakas vittuilee ei se tarkoita että siihen mennään mukaan, päin vastoin omalla asiallisella käytöksellä se saadaan loppumaan!!
Olen täsmälleen samaa mieltä.
Nyt sitten on selvinnyt Porvoon kirkon polttajat. Kakaroita
Pitäiskö nyt sitten sanoa poliisin olevan natsi ja kyttääjä.
Minkälainen kaaos syntyisi jos kukaan ei valvoisi annettuja
määräyksiä. Voin vain kuvitella mitä seuraamuksia syntyy kun
korvauksia tuomitaan ja kuinka pilalla on näiden kakaroiden
loppuelämä.
Monesti tuntuu ettei asioita ajatella loppuun asti. Sitä moni
vähän vanhempi motoristi koittaa selittää tällä palstalla, mutta,
mutta, mutta. vastuu tekemisistä on todella hämärä. Seuraukset ovat selvillä kun haveri sattuu ja tuomio tulee.
Saattaa nuoren vetomiehen loppuelämä olla pilalla.
Me vanhat olemme jeesustelijoita joiden jorinoita ei jaksa lukea
Kyllä mä ymmärrän, että nuoruuteen kuuluu rajojen etsiminen,
mutta aika ja paikka pitäis valikoida järkevästi.
Olen tyytyväinen ettei omat kakarat polta kirkkoja ja aiheuta
elämälleen katastrofia. Lisään tähän vielä, että kaikenlaiset
kokkareet on tullut itsekin tehtyä ja puhun kokemuksesta.
Tämä ei ole provo vaan ihan vakavaa asiaa.