• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusia ajeluteemoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiköhän noi nakinpaistot oo jo nähty...
biggrin.gif
Makkaraa oltiinkin menossa paistamaan
033102bebe_1_prv.gif

Pukkaatte jokin kaunis yö tänne Napaiirille ja pistän teille Loimulohet nuotiolla paistettuna...se on varma
biggrin.gif
biggrin.gif

Napa turvoksissa sit laskeudutte kohti kotia...

Jos jossain vaiheessa tuollainen hulluus iskee,niin täällä päässä kyllä tarjoilu pelaa,oli vuorokauden aika mikä tahansa
033102beer_1_prv.gif

Taivasalla ei tarvi syödä,vaan isossa kodassa viimeisen päälle
thumbs-up.gif
kaikilla lisukkeilla!

TERVETULOA yö ajelulle!!!!

Pukkaatte jokin kaunis yö tänne Napaiirille ja pistän teille Loimulohet nuotiolla paistettuna...se on varma  
biggrin.gif
biggrin.gif

Jos jossain vaiheessa tuollainen hulluus iskee,niin täällä päässä kyllä tarjoilu pelaa,oli vuorokauden aika mikä tahansa  
033102beer_1_prv.gif

thumbs-up.gif
kaikilla lisukkeilla!

org goes Napapiiri.. siinä ois settiä... älä yllytä hulluja.. saatais kaikki kuvia joulupukista...
062802moto_prv.gif

siinähän sitä ois yhelle yölle sopivasti ajelua ku ensin rykäsee hgistä napapiirille nautiskelemaan loimulohta ja vielä saman yön aikana takas helsinkiin kattelee auringonnousua. ajellaanhan rajoitusten mukaan kuten aina (1700km/10h)  
tounge.gif

mutta siis mukana oon sitten KUN joku napapiirin (tai lyhkäsempikin yöretki) järjestetään  
thumbs-up.gif

No mites innostais "ORG-goes Mika Salo Circuit" ? Matkahan on tietty pitkä mutta tarvittaessahan sieltä löytyy majotustakin/saunaa lievittämään ajokrapulaa
tounge.gif

Keimola-keskustelusta tuli mieleen, että voisi yhden miitin järjestää/vetää Keimolaan, katsella paikkoja ja ajaa rata porukalla ympäri nyt kun se on vielä mahdollista.

Keimola-keskustelusta tuli mieleen, että voisi yhden miitin järjestää/vetää Keimolaan, katsella paikkoja ja ajaa rata porukalla ympäri nyt kun se on vielä mahdollista.
Ei juma, just toissapäivänä kattelin google mapsistä että Keimolaan olis joku päivä tehtävä kulttuurimatka. Ehdottomasti mukana!
thumbs-up.gif

Rata näyttäisi päällystämättömältä?

Tää on nyt mutu mutu , (musta tuntuu et oon jotain joskus...)

Onhan luonto jo aika hyvin osansa tehnyt , mutta muistanko oikein , että aikoinaan ihan viranomaisten puolesta olis rataan tehty "reikiä" jottei siellä kävis "pikkupiltit"
tounge.gif
mopedeilla pärryyttelemässä ja ihteensä rikkomassa..

Siitäkin huolimati , muistelumatka radalle olis ihan kiva.

062802moto_prv.gif

Mä olen tässä muutamat päivät kuumeisesti miettinyt, mikä olisi se tie jota ajaa Jäämerelle, kun tulee taas ne kesän kuumat helteet. Mikäpä olisi viileämpää, kuin pulahtaa jäämereen helteellä.

Siinä samassa voisi sitten vaikka nauttia esim loimulohta tai jotain muuta Lapin maalla.

Oliskos lähtijöitä Masan mutkateitä pitkin?

062802moto_prv.gif

-M

Mä olen tässä muutamat päivät kuumeisesti miettinyt, mikä olisi se tie jota ajaa Jäämerelle, kun tulee taas ne kesän kuumat helteet. Mikäpä olisi viileämpää, kuin pulahtaa jäämereen helteellä.

Siinä samassa voisi sitten vaikka nauttia esim loimulohta tai jotain muuta Lapin maalla.

Oliskos lähtijöitä Masan mutkateitä pitkin?

062802moto_prv.gif

-M
Mukana ollaan
smile_org.gif
Mahdolliset työrajoitteet huomioon ottaen... Löytysköhä .orgin porukasta joku lekuri joka vois kirjottaa saikkua "tarpeen vaatiessa"
wink.gif

Mukana ollaan
smile_org.gif
Mahdolliset työrajoitteet huomioon ottaen... Löytysköhä .orgin porukasta joku lekuri joka vois kirjottaa saikkua "tarpeen vaatiessa"
wink.gif
Joo, kyllä meikäläinenkin haluasi startata sillä lailla, että saisi vkl aikana suorittaa ao. homman. Reissuun tulisi kuitenkin helvetillinen määrä kilometreja, jotta hommaan menee väkisin ainakin yksi yön ylitys.

Laskin juuri, että Nordkappiin olisi Bemböle-Nordkap-Bemböle kilometrit olisi 3044 km. Öhöm.. Siis rautaisia istumalihaksia vaatisi joo... Tai rautaperseajo samointein.

Mulle ei ole väliä, jos ajo lipsahtaa arjen puolelle, koska itse vastaan omista töistäni.

Kapulle: Kyllähän sitä voi paha kesäflunssa iskeä ja jäädä kotiin tarvittaessa, ilman lääkäriäkin. Tai sitten menet pahojen allergiaoiereiden kanssa hakemaan saikkua, varmaan irtoaa muutama päivä...
wink.gif

Minä en sitten ole käskenyt toimia noin
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
.

-M

biggrin.gif
biggrin.gif

033102beer_1_prv.gif

thumbs-up.gif
kaikilla lisukkeilla!

sun niccis on semmonen et o pakko kysästä et mistä sää nuo lohet hommaisit "tukustakos"
biggrin.gif

Kapulle: Kyllähän sitä voi paha kesäflunssa iskeä ja jäädä kotiin tarvittaessa, ilman lääkäriäkin. Tai sitten menet pahojen allergiaoiereiden kanssa hakemaan saikkua, varmaan irtoaa muutama päivä...
wink.gif
Meillä tarttee lääkärintodistuksen aina. Mikähän rehu siellä Sysmässä mahto kukkia ku pukkas sellaset arrelkiaoireet... Vois hommaa himaan sitä kasvia ja kaivaa esiin aina sairaslomaa tarvitessa
smile_org.gif

wink.gif
Meillä tarttee lääkärintodistuksen aina. Mikähän rehu siellä Sysmässä mahto kukkia ku pukkas sellaset arrelkiaoireet... Vois hommaa himaan sitä kasvia ja kaivaa esiin aina sairaslomaa tarvitessa
smile_org.gif
Ei muuten tervitse lääkärintodistusta(piste).
wink.gif

Suomen laki ajaa kaikkien työpaikkojen ohjeiden ja määräysten edelle. Lienee kuitenkin turha alkaa tappelemaan työnantajan kanssa, mutta laki on laki. 3 päivää saa olla poissa töistä sairauden takia, jos ilmoittaa työnantajalle.

Eri asia on, se että on ns. sopimuksen mukaisella koeajalla ja työsopimus ei ole niinsanotusti virallinen. Silloin ei kannata paljoa elvistellä.

Koska matkaan?

wink.gif

-M

Keski-Pohjanmaalta lähden kyllä teille kaveriksi jos matkalle aiotte lähteä tuonne jäämeren syleilyyn. Uskoisin että en ole ainoa joka mukaan oli kiinnostunut lähtemään ;)

E: ajoitetaan samantien se reissu Kemoran viikonloppuun
062802jumpie_prv.gif

Eka jäämerelle viilentymään ja sit kuluttamaan reunat Kemoralle
062802moto_prv.gif

Back