• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi vanha mopo tuli taloon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
Nyt on paperit tehty ja olen virallisesti GSX-R1100 omistaja
inlove.gif
tounge.gif

Hieno laite ja nyt vaan odotellaan innolla kevään tuloa.
Mopo on -90 malli, mutta siihen on laitettu -92 mallin katteet ja kone.Putkisto on vaihdettu 4-1 malliin. Vaihtoon menee slipari joka on saanu vähän kipeetä.No ei hätää, löytyy ylimääräinen Akran hiilikuituinen ovaali pömpeli, sopii paremmin väriinkin kuin nyt paikallaan oleva alumiinipönttö.
Todella siisti kuntoinen yksilö ikäisekseen ja on maalattu grafitin harmaalla

Tulis jo kesä
blush.gif
inlove.gif

Joo onnea vaan uden mopon kanssa... ja nythän saadaan uusikin motoristi joukkoon... ihan oikeasti. Vieläkös emäntä on alkanut näkemään unta ajamisesta
062802moto_prv.gif

Joo onnea vaan uden mopon kanssa... ja nythän saadaan uusikin motoristi joukkoon... ihan oikeasti. Vieläkös emäntä on alkanut näkemään unta ajamisesta
062802moto_prv.gif
joo kyllähän toi mamma meinas mennä ajokouluun opettelemaan. olen ohjeistanut että kaatuilee sit sillä koulun pyörällä niin tulee halvemmaksi
biggrin.gif

no ei tosissaan, kovasti olen kannustanut
thumbs-up.gif

No niin toivottavasti nyt kuva toimii.
Eli tässä
erittäin huonolaatuinen kuva moposta.
ja itse idioot siinä jotain ihmettelee.

buttrock.gif
hurja peli. En sun kokemuksesta tiedä mutta otahan keväällä tosiaankin rauhallisesti
062802jumpie_prv.gif
ei tolla jalkoihin jää
buttrock.gif

Theseus ystäväni, sinähän voisit vaikka maalata tohon mun mopoon suzukin logon tai jotain. Nythän siinä ei ole teippejä eikä muutakaan mainintaa. Kuis olis

Noniin,
hienoa old skool - tekniikkaa. On takuulla näppärä ja voimakas laite, onnea hankinnan johdosta.

nyt on pakko hehkuttaa
033102bebe_1_prv.gif

aivan mahtava laite,no vertailu kohtana on 750f, menee kuin juna ja tuntuu tuota tehoreserviäkin löytyvän.vääntö on ihan eriluokkaa ku seiskapätkässä.

slipari vielä vaihtoo ja säädöt kohdilleen, niin luulempa että riittää täksi kaudeksi, tai mistä sitä tietää
biggrin.gif
aina tarvii kuulemma enemmän

No olishan se pitäny arvata että Dirty Old Man jo tänne niitä kirkkoveneitä tarjoo
biggrin.gif

Hyi hyi ja ei enää ikinä sovitaanko niin.Yamaha puolella sen ymmärrän
tounge.gif

nyt on mopo huollettu ja säädetty.ja soundit muuttui aika muhkeiksi Akran sliparilla, voisi jopa sanoa että on mureat äänet
tounge.gif

Hieno kampe, onnittelut.
thumbs-up.gif

Tehoa/vääntöä on ihan mukavasti ja matka-ajossakin ihan ok.

Itsellä oli about samanlainen (-89) reilu kymmenen vuotta sitten. Kuva löytyy TUOLTA.

Hienoja pelejä noi rautakanget. Oma -91:nen siirtyi vuoden alussa Someron mutkateille kaverin ratsuksi. On vielä niitä kyykkyjä, joissa katteet suojaa kuskiakin matka-ajossa..

no niin kävin äsken pikku lenkin heittämässä ja onhan se kyllä kiva laite
inlove.gif

pari viikkoo tullu äffällä pyöriteltyä niin onhan tuossa vähän enemmän.

ja soundit on aivan mahtavat Akrapovic:in tötteröllä
buttrock.gif

Back