• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi vai vanha HRC kumpi hienompi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
uusi
03.jpg

Vanha
CBR1000RR7_3t.JPG

Mun silmään on vanha vielä hianompi
062802jumpie_prv.gif
mut johtuu ehkä siitä kun omistan sellaisen
cool.gif

Hienoja molemmat. Kun noita kuvia kattoo, niin ehkä kuitenkin kallistun uuden puolelle.
Uusi Repsol ei syystä tahi toisesta oikein miellyttänyt. Mielestäni -08 mustavalkoinen on edelleen hienoin näistä uusikoppaisista.

Uus vanhan nokalla niin olis lähes täydellinen. Tuo uus keula vaan on niin saa...nan törkeä. Maku asia sano musti ku muniaan nuoli

Vanha on hienompi, uudessa nokka on jotenkin "läjässä".. myös tuon sinisen värin sävy on mielestäni vanhassa hienompi kuin uudessa...

aluksi ku tuo uus malli tuli markkinoille niin näytti vähän niinku
se ois seinänään ajettu ja tosiaan itsekki pidin paljon enempi
tosta vanhasta mallista.
mutta nyt ku on menny aikaa ja tuo hrc väritys on tullu
takaisin niin ehdottomasti tuo uus malli.
tossa uudessa on vähän samaa ku aikanaan fireblade 900 rr
siis muotoilussa keula on läjässä jne jne.
tekniikassa uus malli on harpannu aika ison askeleen
eteen päin esim.inertia massat pienentynyt ja muutenkin
paino tippunut.
putkisto siirretty penkin alta pois saatu painoa alemmas
ja paljon muita hienoja ratkaisuja.
mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan muut japsi pyörät
lähtee tulevina vuosina ku jammulta tuli tuo "big bang"
moottori

Mun ääni menee uudelle.
Olen sen keulasta vähän eri mieltä aiempien kommenttien kanssa eli mun mielestä se on hieno.

Se poikkeaa perinteisestä "nuolimallista" ja näyttää siltä, että voimaa löytyy mennä vaikka vähän "raamit kaulassa" -meiningillä. Tulee mieleen puskeva pässi, jolla on jo hyvä vauhti päällä ja kohta tärähtää.

Ei paljoa epäselvää, vanhemman mallin seepra on kuitenkin aikalailla kaunein kyykky tähän asti. Vielä repsolina niin  
inlove.gif

Mun ääni menee uudelle.
Olen sen keulasta vähän eri mieltä aiempien kommenttien kanssa eli mun mielestä se on hieno.

Se poikkeaa perinteisestä "nuolimallista" ja näyttää siltä, että voimaa löytyy mennä vaikka vähän "raamit kaulassa" -meiningillä. Tulee mieleen puskeva pässi, jolla on jo hyvä vauhti päällä ja kohta tärähtää.
+1

Minunkin mielestä uusi keula on hieno ja muutenkin tuon uuden mallin sirous miellyttää silmää.

Uusi blade näytti aika rumalle, tähän asti, mutta tuolla HRC-värityksellähän tuo näyttää ihan kivalle..
Silti kauneinpina pyörinä pitäisin -04-07 bleidejä..

Vanha on nätti...ihan ok, mutta kukaan ei muista kahden vuoden kuluttua. Aivan samanlainen ilme kuin millä tahansa kawasakiyamahaducatimvagusta-kyykyllä. Uusi malli ei ole pikkunätti. Se puhuttelee ja sillä on ilmeessä muutakin kuin viirusilmät. Vähän kuin vertaisi Hanna Ekiä tai muuta entistä missiä ja Uma Thurmania keskenään.

smile_org.gif

Back