• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi räyhä on nyt virallisesti minun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terveisiä tullista! Suzuki Freewind -97/-98 odottaa enää vain raakaa ajoa...kunhan eka hieman huollettu! 10 päivää aikaa mennä katsastuskonttorille.

Hieman yllätti, että mä olen ainoa joka sil saa ajaa niin kauan kunnes verot maksettu...kunhan ne eka tulisi edes määriteltynä kotiin! Ison masuni takia tarkoitus oli jakaa Igorini muutamalle luotettavalle kuskille, jotka sitä olisi ulkoiluttaneet...

Olen jälleen  
inlove.gif

Verollepanosta sen verran että papereita täytettävänä oli toki jonku verran, mutta kaikki selkeillä kysymyksillä ja vaateilla. Mun Igorissa oli kaikki paperit jo Saksasta tullessa kunnossa eli homma oli pirun helppoa. Voin siis suositella  
smile_org.gif

Ihanaa!  
062802jumpie_prv.gif
Kohta vain  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Reilu viikko tarvii malttaa lastenhoito-ongelman takia, mutta sitten 2 viikkoa silkkaa  
sport05.gif
sport05.gif

Back