Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muutakin tietoa: Se on ruma kuin per*e! Siis tuo takarappis ja pakoputki.Linkki.
Korvanneeko tuo Breva 1100:n? Täyttää uudet eurostandardit pakokaasupäästöjen osalta valmistajan mukaan. Muuta tietoa ei vielä mallista.
Tuskinpa vaan se Brevaa korvaa, täydentää vaan muutenkin aika aneemista mallivalikoimaa.
MotoItaliassa Piikkiössä koeajettavana löytyy jo. Viikonloppuna Guzzien sinne kokoontuessa se siellä seisoi. Sympaattisen näköinen otus lähempää(kin) tutkiessa. Ja pakoputkikaan ei vaikuttanut ihan mielettömältä kun sitä tutkaili vaan avoimin mielin. Eipä ainakaan tule liikaa samalla valumuotilla muovista sorvattuja vastaan...Ei tuo Griso isoa Brevaa korvaa, mutta perustuu aika lailla samaan tekniikkaan törkeän ERILAISESSA ulkokuoressa.
Se on fillari, joka ei kuulu mihinkään markkinoilla olevaan kategoriaan ja vaatii sulatteluaikaa. Ja aiheuttaa voimakkaasti on/off mielipiteitä. Oikea antiteesi massapyörille. Mä näin tuon ensimmäisen kerran elävänä Italiassa alkukesästä Passo dello Stelvion meetingissä ja silloin kyllä kolahti! Outo, karu, ruma, eksentrinen ja siis hemmetin hieno!
![]()
Katos HULTTIO !! ... vaihda nyt jo pätkä lääkitystäsi !!Olihan tuo jo esillä viime"tämän"vuoden mp-messuillakin......itse ainakin ihastuin!
![]()
Eihän Breva 1100 ole ollut tuotannossa kuin noin puoli vuotta ja satavana kaupasta vasta kesäkuusta. Euroopan lehdistöissäkään ei ollut kunnon testejä ennen kesää. Tuotannon aloitus viivästyi kun Piaggio osti firman.Tuskinpa vaan se Brevaa korvaa, täydentää vaan muutenkin aika aneemista mallivalikoimaa.
Ei nimittäin Guzzin tapaisella "nyrkkipajalla" ole varaa heittää heti romukoppaan tuommoista alle 2 vuotta tuotannossa ollutta mallia kuin Breva1100.
Mahtanee tarvike-vaimentajat käydä hyvin kaupaksi tuon Grison kohdalla
![]()
Hmmm... toihan oli just ku mää! Ja määhän oon hemmetin hieno!sanoi:Outo, karu, ruma, eksentrinen ja siis hemmetin hieno!