• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi harrastaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Hei!
Ikä taitaa olla jo sen verran että kohta saan luvan suoritta ajokortti yli 65kw:siin.
Nyt on hyvä aika miettiä pyörän ostoa. Valitettavasti minulla ei ole mitään tietoa mitkä ovat hyvät ja kestävät pyörät.
Haluaisin kysyä teiltä pari kysymystä:
On tarkoitus ostaa noin 7000€ ja yli 750 cc katupyörä.
Mikä on hyvä ja luotettava merkki pyörämaailmoissa?
Mikä on jo ”paljon” ajettu (km) pyörä?
Onko mahdollistaa että vaikka isä ostaa vakuutuksen koska hänellä on jo 65% boonusta. Se tuli kuitenkin autosta, eikä hänellä ole moottoripyöräkorttia. (minä olisin käyttäjä )
Kiitoksia etukäteen!!!
Ps. Sorry jos on kielivirheitä (ei ole äidinkieli )
smile_org.gif

Hyviä pyöriä löytyy paljon, kaikki riippuu käyttötarkoituksesta. Kannattaa siis hieman speksata tuota mallia sinnepäin, jos täältä suosituksia haluat (sporttipyörää, enemmän matkapyörää, customia jne vai...?). Pyörällä sinällään voi olla paljonkin kilometrejä takana, mikäli huollot, osien vaihdot ja korjaukset on tehty ajallaan ja huolella.

Käsittääkseni nykyisin ei ole mahdollista siirtää auton bonuksia pyörään tahi pyörästä autoon.

juu minunkin käsittääkseni ei ole mahdollisuutta siirttää boonuksia. riippuu tietenkin ajo kokemuksesta että millasen pyörän ottaa.. ja tietenkin muustakin. itse vasta aloittelija ja hyvin tuntuu tuo 600cc riittävän. halvemmat vakuutukset ja tehoa riittävästi. mutta itsehhän jokainen sen pyörän koon ja mallin päättää! vaikka moni on sillä kannalla että pitää olla heti YLI 600cc niin mun mielestä on ainakin parempi ajaa pienemmällä ja totutella itse ajamisen koska ei tollakaan tule rajat vastaa vuodessa eikä kahdessa. jokainen osaa varman kiihdeytää mutta muu ajaminen sitten.. tämä kännisen cbr.n omistajan mielipiteitä vain.
tounge.gif

juu minunkin käsittääkseni ei ole mahdollisuutta siirttää boonuksia. riippuu tietenkin ajo kokemuksesta että millasen pyörän ottaa.. ja tietenkin muustakin. itse vasta aloittelija ja hyvin tuntuu tuo 600cc riittävän. halvemmat vakuutukset ja tehoa riittävästi. mutta itsehhän jokainen sen pyörän koon ja mallin päättää! vaikka moni on sillä kannalla että pitää olla heti YLI 600cc niin mun mielestä on ainakin parempi ajaa pienemmällä ja totutella itse ajamisen koska ei tollakaan tule rajat vastaa vuodessa eikä kahdessa. jokainen osaa varman kiihdeytää mutta muu ajaminen sitten.. tämä kännisen cbr.n omistajan mielipiteitä vain.  
tounge.gif
Ite alottelin keväällä 600c Ja se kyllä riittää vähän aikaa mutta.... Sitten kun kun on vuosi 2008 niin kävelen kauppaan ja ostan Hajabusan
062802jumpie_prv.gif

Back