• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden pyörän huoltaminen itse

Kertoisitko sinä pomollesi tehneesi työn päin persettä? Minusta tuntuu juttusi keksityltä.

? Huoltoukko yritti kysellä pomoltaan kuka edellisen huollon oli perseillyt. Ei kai sen tarvisi mitään kysellä jos tietäisi olleensa itse sähläämässä. Ei tietoa oliko uusi huoltomies vai vanha vai mistä oli kyse.

sanoi:
Kannattaisiko ehkä vaihtaa pajaa jossa huollattaa? Jos kerran systemaattisesti on ollut huolto huonoa. Tai alkaa itse huoltamaan.

Kyllä kannattaisi. Pienemmillä merkeillä kun vaan sattuu olemaan valtuutetut pajat 300km välein niin tuo pajan vaihto ei ainakaan helpota huoltojen sujuvuutta.

Ja juu, itse tässä huollellaankin. Lähinnä juuri liikkeistä jääneiden epämääräisten kokemusten takia.

sanoi:
Tulipa tässä nimittäin yksi tutuntuttu mieleen. Ko. hemmo antoi pyöränsä pojalleen huollettavaksi. No, jotain pientä siinä unohtui kun laittoi katteet takaisin paikalleen ja heti seuraavassa ajossa moottori leikkasi kiinni tms... Että sillee

itseppä on poikansa kasvattunut...
biggrin.gif

Back