Kyseinen yksilö erittäin siisti ulkoapäin, eikä konekkaan näytä vuotavan öljyä, moottorille ei tiettävästi ole tehty mitään remonttia ja ajettu oli 40 000 mailia. Paljonko tälläisestä kannattaisi maksaa, kun mukaan tulee myös sivuvaunu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suzuki käyttää samaa laturinkäämiä kuin Kawasaki Z 1000/1100 mallissaan jossa se on myös samassa tilassa öljyn kanssa, sekä Z 650/750 mallissa, jossa se on kuivassa tilassa.Kyllä aika hyvin suomalaisilta purkaamoilta löytyy jo osia... Itselläni on tuo vanha 500, joka lienee tekniikaltaan samanlainen..
Useemmaltakin omistajalta kuullut tuosta että 2 vaihde hyppää pois ku vedättää pitkille kierroksille, niin myös minulla.. Toisaalta kun sen tietää ni eipä tuo nyt niin hirmu ongelma ole mutta kannattaa koe ajaa.. Ja yleensä se menee suoraan 3 vaihteelle.. automaatti kato..![]()
Käsittääkseni tuo laturi ongelma tulee siitä jos ajetaan vähillä öljyillä jolloin käämityksen jäähdytys ei pelaa, että ei kannata alarajaan päästää öljynpintaa.
Muuten kyllä tykkään laitteesta. Pysyy hyvin tiessä ja helppo käsitellä, jopa minunkin 163cm tytsän...
Mitä noita hintoja yleensä tuossa on seurannut niin toimivaa ihan sama minkä ikäistä ni ei juuri alle 2000 saa.. mutta jos laittaa 2500 ni saapi jo -90 luvun mopetin..Toisaalta itse ainakin ajan mieluummin tuolla tyylikkäällä vanhalla suskalla kuin uudemmalla..
Sivuvaunun hinnanksi voisi sen ~200 laskeskella...
hyvä meininki!Toisaalta itse ainakin ajan mieluummin tuolla tyylikkäällä vanhalla suskalla kuin uudemmalla..
Ja faktaa on että noita osia EI KANATA OSTAA KÄYTETTYNÄ.Kyllä aika hyvin suomalaisilta purkaamoilta löytyy jo osia... Itselläni on tuo vanha 500, joka lienee tekniikaltaan samanlainen..
Useemmaltakin omistajalta kuullut tuosta että 2 vaihde hyppää pois ku vedättää pitkille kierroksille, niin myös minulla.. Toisaalta kun sen tietää ni eipä tuo nyt niin hirmu ongelma ole mutta kannattaa koe ajaa.. Ja yleensä se menee suoraan 3 vaihteelle.. automaatti kato..![]()
Käsittääkseni tuo laturi ongelma tulee siitä jos ajetaan vähillä öljyillä jolloin käämityksen jäähdytys ei pelaa, että ei kannata alarajaan päästää öljynpintaa.
Muuten kyllä tykkään laitteesta. Pysyy hyvin tiessä ja helppo käsitellä, jopa minunkin 163cm tytsän...
Mitä noita hintoja yleensä tuossa on seurannut niin toimivaa ihan sama minkä ikäistä ni ei juuri alle 2000 saa.. mutta jos laittaa 2500 ni saapi jo -90 luvun mopetin..Toisaalta itse ainakin ajan mieluummin tuolla tyylikkäällä vanhalla suskalla kuin uudemmalla..
Sivuvaunun hinnanksi voisi sen ~200 laskeskella...