• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Unelma toteutui - Buell XB12S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cinny
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli kuten otsikkokin sanoo, toteutui pitkäaikainen unelmani eilen kun kävin allekirjoittamassa sopimukset Buell XB12S:tä. 600:n Fasu lähti vaihdossa, ja vaikka Fasu onkin ollut ihan hyvä yksilö (varsinkin kun aloittelin, hyvä ja helppo pyörä ajaa), olen kuolannut Buellia jo vuoden päivät. Kyseessä on liikkeen käytössä ollut, noin 5000 km ajettu, yksilö. Kahden vuoden takuulla!

Ajoon saan Buellin torstaina tai perjantaina, ja en tiedä miten pitäisi pysyä paikoillaan kun ei millään malttaisi odottaa
biggrin.gif

Mutta oli aivan pakko vaan jakaa tämä riemu teidän kaikkien kanssa
biggrin.gif

Scinnylle paljon onnea. Räyhäkkäälle tytölle räyhäkäs mopo.

Voi miten hankalaa saada nukuttua...
biggrin.gif
No mutta, tänään toivottavasti on SE päivä kun saan Buellin ajoon. Kuinkahan pitkä tästä päivästä vielä tuleekaan....
tounge.gif
Jos kaikki menee putkeen ja aikataulut ovat suotuisat, niin luonnollisesti uutta kultaa pitää tulla esittelemään - kerrankin kun tiedän missä kokoontumispaikka on...
cool.gif

Hoghausin kyllä, mutta ei se punainen S:ssä vaan se musta-oranssi. Emmä tykänny siitä punasesta
biggrin.gif

Mikäli Köpi tarkoittaa sitä, että MUN BUELL VARASTETTIIN VIIME YÖNÄ, niin todellakin pitää paikkansa! Jumalauta!! Se oli eka yö!!!

Kotiin tulin siis joskus kasin-ysin aikaan, ja jätin mopon kadun varteen niin kuin ennenkin. Turvallinen, umpikujaan päättyvä katu, ei ohikulkuliikennettä. Jarrulevylukko olin tänään ostoslistalla.

Aamulla piti lähteä puoli seiskalta töihin, mutta kadun varressa ei enää ollutkaan Buellia. Ei rikkoutuneita mopon palasia, ei mitään jälkiä - koko pyörä kadonnut kuin puff ilmaan. Selkeästi tiedetty mitä on haettu.

Eli: pyydänkin teitä kaikkia pitämään silmänne auki uuden Buellin suhteen. Rekkari FF-771, väritys musta-oranssi.

En olisi uskonut että vitutus voi kohota tälle tasolle, mutta näköjään voi.
mad.gif
Jumalauta mä tapan sen mulkeron jos ikinä saan sen käsiini. Buell oli mun haave, mun unelma, ja mä olen hyvin väkivaltainen kun riittävästi ärsytetään. Saatanan saatana, enkä todellakaan kykene sensuroimaan kielenkäyttöäni.

Musta-oranssi? Onko tuo jokin orkkisväritys? Mikäs vuosimalli?
Pidetään silmät auki.

Todella vittumaista toimintaa.

edittiä: Onko se tuommoinen -06 jossa oranssi läpikuultava "tankki"...?
Noita ei onneksi pahemmin näy liikenteessä.

Kyllä mullakin kohos vitutuskäyrä! olit eilen niin onnellisen näkönen ja sitten tää.
veryangry.gif

Toivotaan tosissaan että löytyy pian ehjänä ja mikäli yhtään pystyy lohduttaan niin *halaus*

Huh huh.. uskomatonta.. sanattomaksihan tässä vetää. Kyllä selvästikkin on ollu tiedossa jollakin että Bullukka on taloon tulossa ja tiedetty mitä haetaa ja mistä.

Kaikki sympatiat sinne suuntaan ja toivotaan todellakin parasta että mopo löytyy!!
pftroest.gif

Back