• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ulkomaiset mp-lehdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jalase
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen kovasti tykästynyt Two Wheels Only -lehteen ja olen reissatessa ostanut irtonumeroita. Suomessakin muistan jossain lehtikioskissa törmänneeni.

Tilaileeko kukaan ko. lehteä ja osaisi sanoa miten ja mihin hintaan sen saisi tulemaan kotiin?

Lehden välissä olevat tilauskupongit on U.K residents only...

Fast Bikes on ihan viihdyttävää luettavaa. Jos nyt 'välillä' poiketaan asialinjalta niin minua se ei haittaa.
Superbikes on myös yksi joka tulee luettua kannesta kanteen. Irtonumerot näistä kaikista on kyllä yllättävän kalliita, ainakin täällä väärällä puolella palloa. Ja numerot tulee kioskeihin about kuukauden myöhässä...
033102ass_1_prv.gif

Mulle kolahti postilaatikkoon eilen Streetfighters niminen brittijulkaisu, jota en oo ees tilannu!
omg.gif
Tämä varmaankin siitä syystä, että kys. läpyskä on ilmeisesti saman kustantamon kuin BSH, jonka tilaaja olen. Tai sitten jotain meni pieleen uusiessani BSH:ta...
tounge.gif
Joka tapauksessa melkoisen hienosti rakennettuja laitteita tuossa Streetfighters lehdessä on, vaikkeivat ihan sydämeen asti enää säväytäkään...

Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld, tilasin lokakuun 25. päivä. Uskomattoman halpa, n.14€/vuosi. Lehden kannessa oli hinta 3,99$.
Tulikos ihan kyselemätä tuo lehti, itse tilasin suunnilleen samoihin aikoihin mutta ei ole vielä näkynyt lehteä laatikossa.
Kannattanee kysyä missä lehti viipyy koska mä tein tilauksen 24.10. ja mullekin tuli nyt eka lehti. Tilausmaksu veloitettiin jo vähän aikaisemmin luottokortilta.

Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld
No, onko siitä mihinkään, vai onko se vain täynnä mainoksia, jossa on välissä juttuja uusista pyöristä? (Motorcyclist on vähän semmonen, mutta, kun hinta on tosiaan tota luokkaa, en odottanutkaan mitään ihmeitä)
Kyllä siinä lukemista on ihan mukavasti. Eikä pelkistä sporttipyöristä ja uusista... Verrattuna kotimaiseen BIKEen, suosittelen ehottomasti CW:a.

Eilen tuli ensimmäinen CycleWorld, tilasin lokakuun 25. päivä. Uskomattoman halpa, n.14€/vuosi. Lehden kannessa oli hinta 3,99$.
Tulikos ihan kyselemätä tuo lehti, itse tilasin suunnilleen samoihin aikoihin mutta ei ole vielä näkynyt lehteä laatikossa.
Ihan piruuttaan laitoin jossain vaiheessa kyselyn, että olivatko saaneet tilaustani. Tuli vastaus muutamassa päivässä ja ennen ensimmäistä lehteä tuli vielä postissa semmonen lappunen missä toivoteltiin hyviä lukuhetkiä tulevien lehtien parissa...

Ihan piruuttaan laitoin jossain vaiheessa kyselyn, että olivatko saaneet tilaustani. Tuli vastaus muutamassa päivässä ja ennen ensimmäistä lehteä tuli vielä postissa semmonen lappunen missä toivoteltiin hyviä lukuhetkiä tulevien lehtien parissa...
Juu, mulle ehtikin juuri eilen tupsahtaa postilaatikkoon ensimmäinen numero ( Feb/07).
Ensisilmäykseltä näyttää hinta/laatusuhteeltaan ihan kivalta, juttua kustomeista MotoGP pyöriin ja joku Ural tarinakin, tosin mainoksia on kyllä ihan Ameriikkalaiseen malliin.

Näin se meikäläinenkin digitalisoituu...
bawling.gif

... eli pistin digitilauksena tuon Cycle World -lehden.
26 numeroa (eli himppa yli kaksi vuotta) 14 dollaria, eli 10,77 euroa. Per numero 0,41 euroa.

Vaikka ei kummoinen lehti olekaan, niin tuohon hintaan hinta/laatusuhde on kivikova.
eek.gif

Kohta pääsee lukemaan, lataus kestää puoli tuntia...
tounge.gif

CW on muuten ihan ok, mutta kristus mitä tahtia se ilmestyy! Tuntuu siltä, että joka toinen päivä tulee uusi numero.
omg.gif

Back