- Sijainti
- Espoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan nytpä on mennyt viesti kuulemma perille, ja "narut" lähtee pikkuhiljaa.Toisaalta Ruotsissa on ruvettu suosimaan kovasti kaistojen väliin laitettavia vaijereita, jotka ovat motoristien surma. Ainakin pohjois Suomessa olen nähnyt vastaavaa viritystä Oulun ja Kemin välillä. Ruotsissa motoristien edustajat yrittävät kovasti laittaa kampoihin näitten vaijereiden rakentamista, mutta tuloksetta.
Kiva kuulla, jotta viesti menee pikkuhiljaa perille.Vaan nytpä on mennyt viesti kuulemma perille, ja "narut" lähtee pikkuhiljaa.Toisaalta Ruotsissa on ruvettu suosimaan kovasti kaistojen väliin laitettavia vaijereita, jotka ovat motoristien surma. Ainakin pohjois Suomessa olen nähnyt vastaavaa viritystä Oulun ja Kemin välillä. Ruotsissa motoristien edustajat yrittävät kovasti laittaa kampoihin näitten vaijereiden rakentamista, mutta tuloksetta.
eli suomessa niitä asennetaan vielä joku 25 vuotta ja sitten aletaan poistamaanVaan nytpä on mennyt viesti kuulemma perille, ja "narut" lähtee pikkuhiljaa.Toisaalta Ruotsissa on ruvettu suosimaan kovasti kaistojen väliin laitettavia vaijereita, jotka ovat motoristien surma. Ainakin pohjois Suomessa olen nähnyt vastaavaa viritystä Oulun ja Kemin välillä. Ruotsissa motoristien edustajat yrittävät kovasti laittaa kampoihin näitten vaijereiden rakentamista, mutta tuloksetta.
Taitaa tänä kesänä mennä 200000 mopon raja rikki. Eli alkaa teoriassa olla tuota laumavoimaakin jo käytössä. Saishan noilla jo muutaman paikan eduskuntaankin...siis suuri lauma äänestäjiä niitä vaadi.
sanoi:Taitaa tänä kesänä mennä 200000 mopon raja rikki. Eli alkaa teoriassa olla tuota laumavoimaakin jo käytössä. Saishan noilla jo muutaman paikan eduskuntaankin