• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyytyväisyys .orgin foorumin sisältöön

Tyytyväisyys .orgin foorumin sisältöön -

• Sivuilla on liian vähän mp-asiaa ja liikaa muuta asiaa

Ääniä: 0 0,0%
  • Sivuilla on sopivassa suhteessa mp-asiaa ja muuta asiaa

• Sivuilla on liikaa mp-asiaa ja liian vähän muuta asiaa

• Ääniä yhteensä
    0
Kokonaissisällön arviointia en oikein osaa tehdä, koska ainakin itse luen vain niitä juttuja ja osioita, jotka todella herättävät oman mielenkiinnon ja joista on itselle hyötyä. Toisaalta niiden lueskelussakin kuluu aikaa ihan mukavasti, joten ilmeisesti olen kuitenkin sisältöön ihan tyytyväinen...  
baaa.gif

Asiapitoiseen sisältöön olen tyytyväinen, mutta Eipäs-Juupas/Vetokukka-setätäti väännöt ja yleinen moderoinnin puute häiritsee.

Osa porukasta postaa tänne aivan turhia viestejä jotka vois poistaa samantien. Eniten allekirjoittanutta sylettää nämä "^ +1" tai "just niin" viestit joiden informaatioarvo on nolla. Eihän samaa mieltä oleminen väärin ole, mutta kyllä samalla pitää olla muutakin sanottavaa kuin vain +1. Samoin noiden tultasyöksevien hymiöiden määrää yhdessä viestissä voisi yrittää rajoittaa. tämän hetkinen rajoitus (15
confused_orig.gif
) voitaisiin muuttaa vaikka neljään.

Edit: kirotusvihree

No niin, nyt ne joiden mielestä täällä on liian vähän moottoripyöräasiaa, alkavat sitten kirjoitella enemmän aiheesta.
biggrin.gif

Minun mielestä tämä on ihan hyvä foorumi. Eikä p...skanjauhannan osuus häiritse ollenkaan. Eihän niitä tosiaan ole pakko lukea, jos ei kiinnosta. Juutanan kanssa olen samaa mieltä siitä, että "+1" viestit ovat varsin turhia, ja jossain määrin jopa häiritseviä. Ennenkaikkea silloin kun viestiin on vielä lainattu A4:n verran tekstiä. Oikeastaan kiteytettynä: Jos kaikki kertaisivat hieman netikettiä, ja yleisiä ohjeita lainauksista (niiden pituudesta) niin luettavuus paranisi huomattavasti.

Minun mielestä tämä on ihan hyvä foorumi. Eikä p...skanjauhannan osuus häiritse ollenkaan. Eihän niitä tosiaan ole pakko lukea, jos ei kiinnosta. Juutanan kanssa olen samaa mieltä siitä, että "+1" viestit ovat varsin turhia, ja jossain määrin jopa häiritseviä. Ennenkaikkea silloin kun viestiin on vielä lainattu A4:n verran tekstiä. Oikeastaan kiteytettynä: Jos kaikki kertaisivat hieman netikettiä, ja yleisiä ohjeita lainauksista (niiden pituudesta) niin luettavuus paranisi huomattavasti.
-1

Back