• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyytyväinen pyöräänsä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
10r loistava matkapyörä  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
kenelle?
confused_orig.gif
ajappa 10r llä tankillinen yht soittoo ja sano rehdisti ettet oo yht mist paikast jumis .....1400gsx kax pääl vaik pitkä olen ja muutenkaan mikään aidantolppa ni heittämäl menee ja pitkään en silti sano etteikö 10r toimi mut kyl jos puhutaan matka ni ku matkapyöristä ni niitähän on vain harvat ehkä yamahan fjr 1300 hondan goldwing jotkut stemarit .....ynm... muuten tarvii turvautua perstuntumaan mut 10r ...
confused_orig.gif
omg.gif
en hauku kwaakkua  
pftroest.gif
mut silti ....oikeaan suuntaa mneossa jos 750f vaihtu rosmoon mut jos ajoasento vain ketuttaa ja pikkuseikat ni stongaa jalkatappeja siirtosarjoja ynm löytyy 1200 rosmo  
buttrock.gif
buttrock.gif
Oho,1 tankillisella painelee n.230km....3 tankkauskerran jälkeen(putkeen) rupeaa vähän kädet puutuun,jos ns.hidasta ajoa.Penkki on siinä helvetin hyvä,kuin myös ajoasento tällaiselle 170cm tumpille
biggrin.gif
Tosin oon aika vahva
biggrin.gif
lerpparanteisille 10r onkin myrkkyä
wink.gif
100km perusteella niin totta!!!! ja jos haluat pyörän jolla on kivaa ajella yksin niin.. osta kymppiärkawasika!!! se on mun seuraava pyörä!! JEPJEP. jos juurot riittäis.

Back