Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikemminkin päinvastoin. Esim. Jalasjärvellä yksi kuski tuli kyseleenkin noista liiveistä että onko tullut pakolliseksi kun monella niitä on. Kehui siinä samassa että näkyyvät erittäin hyvin.ei oo kyl korviin kantautunu et joku ammatikseen tien pääl oleva ois moittinu noit liivejä.oli sit kenen pääl hyvänsä..
Puhutaanhan me viela mun turvaliiveista?Ps.mun mielest nuo Geckon liivit o mageet![]()
![]()
Pist ihmees kuvia muistakin liiveistäs, mä katon sit kuin tyylikäs daami oletPuhutaanhan me viela mun turvaliiveista?Ps.mun mielest nuo Geckon liivit o mageet![]()
![]()
![]()
eihän nyt heti kaikkea paljastetaPuhutaanhan me viela mun turvaliiveista?Ps.mun mielest nuo Geckon liivit o mageet![]()
![]()
![]()
ei oo mikään niin kamalaa ku syksyn vesisatees tönkkönä kävelevä jalankulkija mattamustis vermeissä...Pikemminkin päinvastoin. Esim. Jalasjärvellä yksi kuski tuli kyseleenkin noista liiveistä että onko tullut pakolliseksi kun monella niitä on. Kehui siinä samassa että näkyyvät erittäin hyvin.ei oo kyl korviin kantautunu et joku ammatikseen tien pääl oleva ois moittinu noit liivejä.oli sit kenen pääl hyvänsä..
Nimenomaan JALANKULKIJA...ei oo mikään niin kamalaa ku syksyn vesisatees tönkkönä kävelevä jalankulkija mattamustis vermeissä...Pikemminkin päinvastoin. Esim. Jalasjärvellä yksi kuski tuli kyseleenkin noista liiveistä että onko tullut pakolliseksi kun monella niitä on. Kehui siinä samassa että näkyyvät erittäin hyvin.ei oo kyl korviin kantautunu et joku ammatikseen tien pääl oleva ois moittinu noit liivejä.oli sit kenen pääl hyvänsä..
No sinähän sen sanoit. Neon-värisissä ajovermeissä on se ihan sama vika kuin valkoisissa kalsareissa - muutaman pesukerran jälkeen ne eivät ole enää ihan niin valkoisetSiis häpeääkö kaikki täysin mustissa ajavat motoristit itseään kun
ei voi käyttää mitään muuta väriä päällä , ehkä joku uskaltaa käyttää valkoisia kalsareita ?
Niin perkeleEikos tuosta huomioliivi-inflaatiosta voi menna vaantamaan muihin siihenliittyviin topicceihin, ja antaa meidan, jotka niiita kayttavat puhua niista tassa, niin tiedamme millaisia on tarjolla, milla hinnalla ja missa.
mul on vaaleen sinisiä ja tummansinisiä farkkuja sekä paljon erivärisiä t-paitoja.Siis häpeääkö kaikki täysin mustissa ajavat motoristit itseään kun
ei voi käyttää mitään muuta väriä päällä , ehkä joku uskaltaa käyttää valkoisia kalsareita ?
Esim päivittäin kehä I :llä liikennettä 5.kerroksesta seuraavana
näkee hyvin eron mustan motoristin ja neonvihreän tai oranssin
liivinkäyttäjän näkyvyydessä.
Yks joulupukki varmaan huomattais...mut parisataatuhatta sellasta - saattais iskee inflaatio...puolestani pukeutukoon kaikki vaikka joulupukiksi, se ei ole multa pois.
Esim. tälläinenköNo peeveli, joku vihree liivi ois makee, löytyykö jostain?