• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuskin maltan odottaa kevättä - uusi pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mankku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin tuli vuosi 2005 lopetettua pyörän hankinnalla, ei yhtään hullumpi tapa lopettaa vuosi. Nyt vaan odotellaan malttamattomana lumien sulaamista. Tosin aika menee hyvin tällä hetkellä vakuutuksia vertaillessa.
Kyseessä on siis minun ensimmäinen omapyörä, malliltaan cbr 600f. vuosimalli on -05 ja rekisteriin se tulee jossain vaiheessa tammikuuta. Värikin oli helppo valita, musta.
Eipä muuta, oli vaan pakko päästä kirjoittamaan
smile_org.gif

Sullakin on jotain mitä odottaa nyt sitten
smile_org.gif

Itse ehdin ajamaan uudella pyörälläni kaikki 4 km kaupasta kotio ja sitten suoraan seisontaan, eli melkein samalla viivalla olen itsekin.

Onnea vaan uudesta pyörästä.

Itsellekin tuli ostettua ensipyörä (1000 RR) lokakuun alkupuolella ja kerkesin ajella vain 2½ viikkoa/1000km, HITUSEN jäi ajohaluja. Välillä pitää käydä fiilistelemässä mopon päällä, näytän varmaan hölmöltä
tounge.gif
.

Jep, syyskuussa ostín ensipyöräkseni -98 6satkun CBR:n. Ei montaa sataa kerenny tulemaan mittariin, ja kynnet syyhyy koko ajan niin prklsti! Aion muuten päräyttää tunnin päästä vehkeet tulille
062802moto_prv.gif
.

Onneksi olkoon hyvästä valinnasta. Ja kyllä se kevät sieltä tulee...päiväkin on lähtenyt jo piteneen!
buttrock.gif

Onneksi olkoon vaan uuden mopottimen johdosta. On varmasti tulossa piiiitkä talvi, itelläni ainakin viime talvi kun uusi ajamaton mopotin odotteli tallissa kevättä
062802jumpie_prv.gif

Onneksi olkoon komean pyörän olet hankkinut
bowdown.gif

Kyllä se talven selkä pikku hiljaa taipuu, jonkin ajan päästä jo "räystäät tippuu ja ruoho kasvaa silmissä"
tounge.gif

Kyseessä on siis minun ensimmäinen omapyörä, malliltaan cbr 600f. vuosimalli on -05 ja rekisteriin se tulee jossain vaiheessa tammikuuta. Värikin oli helppo valita, musta.
Eipä muuta, oli vaan pakko päästä kirjoittamaan
smile_org.gif
On sitä huonommistakin aiheista kirjoiteltu ,kuin uuden Hondan hankinnasta.Onnea kovasti uutukaiselle.
smile_org.gif

Onnea vaan hyvästä valinnasta!
062802jumpie_prv.gif
Itsekään en onneksi päätynyt huonompaan valintaan aikoinaan!
biggrin.gif
Olen tässä ajellut kesän samanlaisella mopottimella ja ollut ihan täpinöissäni aina ajellessani!  
tounge.gif

Ei muutaku turvallisia kilsoja jatkossa!

Back