• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turvallinen paikoitus pyörälle Turusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rasenger
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mörrrjesta

Lähden toukokuun lopussa risteilylle Turusta Tukholmaan ja takaisin, ja pitäisi saada tuolle pyörälle pariksi päivää turvallinen majoitus. En voi kovin hyvin itse ottaa selvää kun asun 600km päässä Turusta. Ainakin sataman nettisivuilla mainitaan maksullinen pysäköinti (7€ vuorokausi), mutta ei mitään mainintaa missä nämä paikat sijaitsevat ja valvotaanko niitä mitenkään. Ehkä olen turhan varovainen mutta en haluaisi että risteilyltä palattuani pyörä on kateissa tai päreinä. Mitäs mieltä te olette, kuinka hurja meno siellä etelässä on että pitääkö tilata panssarivaunu vahtimaan vai luotanko sataman paikkoihin vai kenties johonkin muuhun paikoitusalueeseen?

Mörrrjesta

Lähden toukokuun lopussa risteilylle Turusta Tukholmaan ja takaisin, ja pitäisi saada tuolle pyörälle pariksi päivää turvallinen majoitus. En voi kovin hyvin itse ottaa selvää kun asun 600km päässä Turusta. Ainakin sataman nettisivuilla mainitaan maksullinen pysäköinti (7€ vuorokausi), mutta ei mitään mainintaa missä nämä paikat sijaitsevat ja valvotaanko niitä mitenkään. Ehkä olen turhan varovainen mutta en haluaisi että risteilyltä palattuani pyörä on kateissa tai päreinä. Mitäs mieltä te olette, kuinka hurja meno siellä etelässä on että pitääkö tilata panssarivaunu vahtimaan vai luotanko sataman paikkoihin vai kenties johonkin muuhun paikoitusalueeseen?
Satamassa Vikingin terminaalia vastapäätä on maksullinen ja sisätila jossa on vartija...

veikkaan että turvallisin paikka on turussa on jättää pyörä Tampereelle.
tounge.gif

Siljan terminaalin edustalla on teräsaitainen häkki, joka lukitaan yöksi.
Maksaa 7e/vrk ja ollaan jätetty risteilyjen ajaksi auto aina sinne.

Kannattaa mennä jonottamaan reilu tunti ennen laivan lähtöä ja
odotella rauhassa, että saapuvat matkustajat ajavat autojaan pois,
häkki tyhjenee osittain ja vapaita paikkoja löytyy mukavasti.
MP:llä voi olla huomattavan helppo löytää sieltä lokonen, johon mahtuu
mutta auto ei.

Back