• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turussa "tyttöjen" omaa m.pyöräkerhoa/poppoota?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja batty
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turku
Heipsun!

Kaipaillaan Turusta naisporukkaa joiden kanssa tavata moottoripyörien merkeissä =)

Kaipa tälläinen porukka löytynee?

Itseltäni löytyy sportti alta.

Onhan tuota naisväkeä ihan kiitettävästi tässä Turun orggilaisten joukossa.. Tuolta Turun foorumilta löytyy aktiviteeteista paremmin juttua.

Parin viikon päästä on perinteinen turkulaisten baari-setti.. jos ei miesväki pelota niin tuolta bongaa sitä aktiivisinta naisväkeäkin..

Mulle tuli jotain ihan hämärää mieleen tuosta, että tytöt oli lainausmerkeissä
biggrin.gif
...

Mulle tuli jotain ihan hämärää mieleen tuosta, että tytöt oli lainausmerkeissä
biggrin.gif
...
joo heh...joku ladyboy ryhmä sieltä varmaan iskee
tounge.gif
Tuskin kannattaa kurkkia minihameen alle?
biggrin.gif
biggrin.gif
no karkas sitten tämäkin kaksimielisyyden puolelle. hyi hyi
biggrin.gif
Mutta yritämme pysyä jyrkästi kaksipyöräisyyden puolella; sekä minihameella että ilman!
tounge.gif

moro,
tyttöjen ryhmistä en tiedä mutta oikeita leidejä (nyt jo yli 400!) löytyy täältä: www.wima.fi
Olen ollut huomaavinani ORGin toiminnassa (vaikka olenkin ollut vain vähän aikaa mukana) että sukupuolella ei ole käytännössäkään väliä. Sama seikka on sukellusseurassani - harrastus on yhdistävä tekijä; sukupuoli on sivuseikka!
Onhan toki jokaisen asia, miten mitäkin lajia harrastaa, mutta itse en liittyisi mihinkään "men only" kerhoon! Jotenkin saan tuosta Ninnairin kommentista sen kuvan, että tytöt ja ladyt on eroteltu toisistaan. Kerran eräs torikauppias loitsi lausumahan, että niin kauan kun hän tytöttelee 80 vee mummoja, kauppa käy!
wink.gif

moro,
tyttöjen ryhmistä en tiedä mutta oikeita leidejä (nyt jo yli 400!) löytyy täältä: www.wima.fi
Olen ollut huomaavinani ORGin toiminnassa (vaikka olenkin ollut vain vähän aikaa mukana) että sukupuolella ei ole käytännössäkään väliä. Sama seikka on sukellusseurassani - harrastus on yhdistävä tekijä; sukupuoli on sivuseikka!
Onhan toki jokaisen asia, miten mitäkin lajia harrastaa, mutta itse en liittyisi mihinkään "men only"  kerhoon! Jotenkin saan tuosta Ninnairin kommentista sen kuvan, että tytöt ja ladyt on eroteltu toisistaan. Kerran eräs torikauppias loitsi lausumahan, että niin kauan kun hän tytöttelee 80 vee mummoja, kauppa käy!  
wink.gif
En minäkään poikien saunailtaan halaja... Vuosia itse ajallut poikien kanssa porukalla ja vähempi tyttöjen kanssa. Sattumoisin kun naiset olleet vähemmistönä tässä lajissa. Itselle ainakin ollut todella miellyttävä yllätys Wiman suhteen. En ainakaan huomannut mitään kuppikuntia, kun olen käynyt ajotapahtumissa tai tapaamisissa. Kyllä ne pyjamapartyt on myös meillä naisilla yksi tapa pitää ystävistä kiinni
pftroest.gif

Vastaavasti, minkähänlainen hulabaloo nousis jos täällä joku (mies) kyselisi ajoseuraa vain miehistä omalta alueeltaan.
tounge.gif

Juu, tuo "tyttöjen" sanan on hipsukoissa ihan siitä syystä että aion itse olla tyttönen vielä yhdeksän kymppisenäkin...

Ei siis mitään muuta sävyä tuossa sanassa ollut tarkoitus viestittää
wink.gif

sport05.gif

Lähetin juuri liittymismeilin tuonne LBC:iin, joten kiitos vinkistä!

Turussa on ollut LBC:n viikkoajeluja muutama vuosi sitten, mutta se kuihtui ilmeisesti porukan/vetäjän puutteeseen. Naisia löytyy eri kerhojen "leiristä", meilläkin Mynämäellä parhaimmillaan kymmenkunta. Vastaavasti olen itse ollut muutaman kerran LBC:n ajelulla
wink.gif

LBC:n jäseneksi pääsee 18 vuotta täyttänyt naispuolinen ja oma mielipiteeni on, että olemme joko naisia, mimmejä, pimatsuja, leidejä tai oman porukan kesken jopa akkoja mutta tytöttely ei tässä iässä kuulosta kivalta. Ehkä se sitten kasikymppisenä taas hivelee mieltä  
tounge.gif

Ja puhun todellakin vain omasta puolestani, kerhon jäsenten ikähaarukka on valtaisa, sieltä 18 v aina eläkeikäisiin asti!

Ja onhan se niin, että motosiskoja löytyy nykyään joka paikasta, ei tarvi välttämättä kuulua mihinkään kerhoon mutta LBC:tä voin suositella, olen sieltä saanut monta hyvää ystävää  
smile_org.gif
ja kuulun lisäksi myös iba finland porukkaan ja tietty jäsenenä olen myös org:ssa!

Back