• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitit sunnuntai ajelu 12.8.2012 klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
Viikonloppuna näyttäis kelit suosivan, joten tiedossa olis 200-300km mutkittelua.
Tällä kertaa ajellaan niin että vauhti sopii ensikertalaisillekkin. Muistathan että ajamisen opetteluun letka on väärä paikka:;):

Possujuna starttaa Liedon shelliltä klo 11.30. Muista olla ajoissa tankki täynnä ja rakko tyhjänä.

:orgmp:

Voipi olla, että viikonlopun paukut menee lauantaina Alastarolle.

Ei pääse lähtemään kun työt häirittee harrastamista.

Harkintaan, olin kyllä ajatellut tehdä kouluhommat sunnuntaina mutta ehtishän sitä vielä sitten viikon päästäkin...

Mikuni sanoi:
Harkintaan, olin kyllä ajatellut tehdä kouluhommat sunnuntaina mutta ehtishän sitä vielä sitten viikon päästäkin...

Kyllähän sitä tärkeysjärjestys pitää olla :thumbup:

Huoh...oisin kans ollu messissä mut Yamahan 40000km huolto tekemäti viel ja jo 2000km yli jo ni tiiä sit voiks niit kilsoi niin pal kerätä yli....:O

Jan76 sanoi:
Huoh...oisin kans ollu messissä mut Yamahan 40000km huolto tekemäti viel ja jo 2000km yli jo ni tiiä sit voiks niit kilsoi niin pal kerätä yli....:O
Eikös huolloissa ollut 10% toleranssi?

Jan76 sanoi:

Se on ihan sama onko öljyillä ajettu 12000km vai 13000km. tai no jos on pyöritetty radalla niin sitten ehkä.

Mukaan vaan :thumbsup:

Vähän omatunto kolkuttaa, mut laitetaan nyt muut asiat edelle. Tsori Tsori.

Samaan hengevetoon ilmoille kyssäri, että onko BikePoker harkinnassa. Mitä ymmärsin, niin jajuntun ja Mikuni ainakin pohtii asiaa. Samoin minä.

JMH sanoi:
Vähän omatunto kolkuttaa, mut laitetaan nyt muut asiat edelle. Tsori Tsori.

Samaan hengevetoon ilmoille kyssäri, että onko BikePoker harkinnassa. Mitä ymmärsin, niin jajuntun ja Mikuni ainakin pohtii asiaa. Samoin minä.

Synttäri kemut samana päivänä:rant:

Pyh valitettavasti kouluhommat on pakko ainakin alottaa nyt tänään, ei noita muuten saa ikinä valmiiksi. Toivottavasti tää päivä riittäs ettei nyt liikaa joudu rehkimään noiden kanssa. Jää siis tääkin taas väliin :doh:

Back