• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku kaljottelee - TM 22.1 klo 18->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Joke

Garagen weturi :)
Ahdistaako talvi? Onko pyörää ikävä? Ei hätää, nyt nimittäin pukkaa Talvimiittiä myös Turun porukalle!

Tervetuloa Cup&Pint ravintolaan lauantaina 22.1. Mesta löytyy Turun rautatieaseman vierestä (Humalistonkatu 17B). Tarjolla on pientä omakustanteista purtavaa tapas-buffe hengessä, kuvia/videoita viime kesältä ja tietysti mukavaa juttuseuraa! Juomisen ja syömisen ohella voidaan höpötellä MP11 messuista (kimppareissu suunnitteilla) ja ensi kesän suunnitelmista. Meille on varattu iso pöytä, johon mahtuu kymmenkunta henkilöä, mutta baarissa on rutkasti tilaa hengata muuallakin...

Eli nähdään <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:green'>Cup & Pint'ssä la 22.1 klo 18 -> </span></span>, tervetuloa!

Ps. ei se pyörän ikävöinti tähän lopu....mutta kevät on jo tulossa  
062802jumpie_prv.gif

Näköjään Orgin saunailta ja tämä osuu samalle lauantaille, kun allekirjoittanut lentää firman järjestämälle sadistiselle (aikataulun perusteella) kurssille. Varmaan ois kivempi olla kännissä.

Saavun paikalle jos VR ehtii kuljettamaan minut lapista Turkuun lauantaiksi.

P.s mulla saattais olla video matskua jos tarvetta.
062802jumpie_prv.gif

No voi vitsit, Antti on Helsingissä orgin saunaillassa tuolloin. Muuten olis varmaan Turussa...

Todennäköisesti mukana. Työmatkaa voi varmaan vähän siirtää.

Mukana, työt voi tehdä joskus toiste!

Täytynee sitten suunnitella normaalia lyhyempi lenkki lauantaiksi että ehtii ajoissa paikalle
tounge.gif

Jos ehdin niin ........
033102beer_1_prv.gif

Edittiä:
Millä tapaa noi vilmit hoituu?
Tikulla?
Kortilta?
Dvd,nä?
Livenä?
tounge.gif

Jos tikku käy niin mulla olis toi 17 minuttinen orgin makkaragrillaussuraus mikä ei mahtunut tuubiin ja mitä en vieläkään ole saannut editoitua (lohkaistu kahteen osaan
tounge.gif
)
withstupid.gif

Olis mulla 55 minuttia pitkä dokumentti filmi (jääperset) viime vuoden messuajamisesta napapiirille ja takas dvd,nä jos kiinnostaa?

Jos ehdin niin ........
033102beer_1_prv.gif

Edittiä:
Tikulla?
Kortilta?
Dvd,nä?
Livenä?  
tounge.gif

Jos tikku käy niin mulla olis toi 17 minuttinen orgin makkaragrillaussuraus mikä ei mahtunut tuubiin ja mitä en vieläkään ole saannut editoitua (lohkaistu kahteen osaan
tounge.gif
)  
withstupid.gif

Olis mulla 55 minuttia pitkä dokumentti filmi (jääperset) viime vuoden messuajamisesta napapiirille ja takas dvd,nä jos kiinnostaa?
Jaa se pätkä, jossa mä vetelen sitä umpikuoppaista hiekkatietä hanuri pystyssä Trumpalla 
biggrin.gif

Pistän läppärin baarin telkkuun kiinni, eli kaikki kelpaa, ota mukaan vaan... (vai vetääkö Seikkailu_R livenä)  
sport05.gif

Jos ehdin niin ........
033102beer_1_prv.gif

Edittiä:
Tikulla?
Kortilta?
Dvd,nä?
Livenä?  
tounge.gif

tounge.gif
)  
withstupid.gif

Jaa se pätkä, jossa mä vetelen sitä umpikuoppaista hiekkatietä hanuri pystyssä Trumpalla 
biggrin.gif

Pistän läppärin baarin telkkuun kiinni, eli kaikki kelpaa, ota mukaan vaan... (vai vetääkö Seikkailu_R livenä)  
sport05.gif
Just se viimeinen pätkä siit rillisurauksest,eli vanha turuntie kokonaisuudessa.
Jarnoa tietäen niin saattaa tullakin suoraan jostain surauksesta ja jos pidetään ovet auki niin vetää parkkiin telkkarin alle et pysyy lämpimänä
biggrin.gif

Ja taas bändin kanssa keikalla eri suunnalla.
sad_orig.gif

Sanotaan, että työt joskus haittaa harrastuksia, mutta nyt tuntuu, että harrastuksetkin alkaa haitata harrastuksia...  
biggrin.gif

Back