Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
minkälainen homma olisi laittaa turbo suzuki gsx750r:ään?mitä muutoksia vaatii?kestääkö yleensäkään laittaa/kannattaako??valmiita sarjoja on kyllä saatavana mutta jos vääntäisi itse paikalleen....tehoja pitäisi saada lisää
minkälainen homma olisi laittaa turbo suzuki gsx750r:ään?mitä muutoksia vaatii?kestääkö yleensäkään laittaa/kannattaako??valmiita sarjoja on kyllä saatavana mutta jos vääntäisi itse paikalleen....tehoja pitäisi saada lisää
mites jos sen muuttas vastaamaan 1000/1100/1300 kuutioista? minkä ikäinen pyörä sullon?
esim 91vm gsx-r sarjan suzukit
110hp + 25% = 138heppaa
145hp + 25% = 178heppaa
korjatkoo joku jos meni mönkään
eli jos vertalumallina vois käyttää tota tonnisatasta. niih turbottaminen vois olla järkevää hommaa jopa. mutta sitä en tiiä et meneekö se noin moottoripyörien kohalla eli se taitaa olla hieman eri asia ku autojen suhtee. esim opel manta 125hp + 25% = 150hp silloinki auton on vastattava alustaltaa ja jarruiltaan sitä vertailumallia. ja joutuuks sitte pyörässä korvaammaan alkuperäiset jarrut isomman veljen jarruilla. vai onko muka 750:sen ja 1100:sen jarruissa joitain eroja kertokoon paremmin sen joka osaa
Niinhän jossain aikaisemmassa topicissa laskeli ihmiset että 4000 egeä on aika lailla se minimihinta, jos sen sinne itse saat ympättyä. Ja voisi kuvitella että helposti sitten menee yli, jos joudut jotain palikkaa teettämään, tai tulee muuta ongelmaa
Jos sulla joku viime vuosikymmenen alkupuolen 750cc, niin myy se pois, lyö turborahat samaan läjään ja osta joku n. vuoden 2000 tonninen. Suunnilleen saman verran kaakkeja, ja muut ominaisuudet sitten ihan eri tasoa. Ja aikalailla samalla rahamäärällä pitäisi irrota.
Paitsi tietenkin se turbo on aika hieno..
Mutta jos vain siis lisätehoa haluat, niin tolla tavalla pääsee kyllä varmaan järkevimmällä.