Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
No tuossa alkaa olemaan pikkuhiljaa sellainen customi, jonka voisi huoliakkin. Pitänee siis perua aikaisempi lausuntoni, jonka mukaan en ikinä osta customia
No tuossa alkaa olemaan pikkuhiljaa sellainen customi, jonka voisi huoliakkin. Pitänee siis perua aikaisempi lausuntoni, jonka mukaan en ikinä osta customia
Veit jalat suustani! Luetun perusteella laite kestää virittämistä muiltakin osin kuin koneen puolesta. Ameriikassa olivat pitäneet jousituksen ja jarrut orkkiksina turbotettaessa eikä menossa tai sen pysäyttämisessä ollut mitään ongelmaa.
Itse ajattelin samaa, kun olin koeajanut HD Night trainia, joka on ehkä huonoin pyörä, mitä koskaan olen ajanut. Ei kulkenut, huono ajaa, huonot jarrut. Viime kesänä kävin kokeilemassa Trumppaa, ja oli kyllä mullistava kokemus ilman turboakin! Painavahan se on , siitä ei pääse mihinkään, mutta yllättävän hyvä ajaa (ratakäyttö tietty erikseen), kulki riittävästi (miehekästä vääntöä ja myös tehoa) ja jarrutkin oli toimivat. Bonuksena vielä "King of the road"-fiilis mitä ei HD:ssa (eikä kyllä Gixerissäkään) ole.