• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuplakupla ja jarrupalat 955i daytonaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambzonic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuplakuplaa vailla olisin, ja nyt näyttäs tuolta m&p directistä irtoavan alle 40£ ennen alennuksia.

Onko kellään kokemusta kuinka paljon tuo nostaa ilmanvirtausta? Pitkäselkäsenä virtaukset tulee nyt päin näköä tosi pahasti ja toivoisin tuon auttavan asiaan.

Lisäksi jarrupalat vetää viimisiä. M&P löytyy brembon lisäksi ilex -merkkisiä paloja daytonaan. Kokemuksia tuosta ilex:stä? Ja katuajoon vissiin normaalit palat on paremmat?

Mä käytin daytonassa lucasin clip-oneja , löytyy vieläkin tallista . Nostaa ajoasentoa n.50mm , mulla pituutta 187 cm .
Voin myydä ne sulle , lisäksi löytyy tavarateline ja pehmeet laukut ! Laita viestiä jos kiinnostaa ?!

Hmm. Mä olen 175cm ja vakiopleksillä ilmavirta tulee rinnan korkeudelle. Arvelisin tuplakuplan pahentavan virtausta päähän. Toivottavasti olen väärässä.

Mä oon 192cm ja tuplakupla tärisytti päätä. On vaan kyllä stylemmän näköinen, joten annoin sen olla paikallaan  
tounge.gif

Edit: Jarrupaloina mulla oli EBC sintteripalat. Toimivat ihan hyvin.

Back