• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tupla-kupla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli onko tupla-kupla plekseissä mitään eroja valmistajasta riippuen vai onko kaikki muotoiltu saman "tupla-kupla-standardin"- mukaisiksi?Ja onko laadussa ollut ongelmia tai asennuksissa(reiät väärissä kohdissa)?
Meinasin savun väristä tai mustaa, mutta onko tuo musta aivan läpimusta,eli näkeekö siintä yhtään läpi?
Puigin oma oli ainakin 99€ ja MRA:n 122€, eli noissakin jo (ainakin prosentteina) vähän eroa!Ermaxin ja Powerbronzen hintaa en löytänyt, eli saa nekin laittaa jos tietoa löytyy...

Moro

Itse ostin Mra:n savunvärisen tuplakuplan Cattiini. Asennuksessa ei ollut ongelmia vaan meni suoraan paikoilleen.
Stormilta saa alennusta kun kysyy. Itse maksoin 109 eur.

Edellisessä pyörässä oli Puig:n savunvärinen touringlasi, eikä siinäkään ollut sopivuusongelmia.

Mra on mielestäni laadukkaampi ja savunvärisenä siistimpi kuin mustana.

Joo, elikkäs minulla on ollut noita MRA:n pleksejä monta kappaletta.

Ne ovat erittäin hyvälaatuista muovia, ja kestävät paremmin kuin esim Yamaha Thundercatin oma tuulilasi.

MRA:lla vakioväri on savu, joka on mielestäni ihan riittävän tumma. Kokomustaa saa myös, mutta siitä ei näe läpi ollenkaan.

Tiedän, että MRA:lta tuli ensi kaudelle uusi väri, mattamusta, mutta siitä ei sitten näe yhtään läpi, se on muovinpalanen. Jonkun ihmerakentajan mielestä toki se on hienoa, kun ei näe pleksistä läpi. Minusta se jotenkin kuuluu olla kirkas, tai enintään savu.

Sijoita vaan siihen MRA:n pleksiin, Puigit on ihan leluja niihin verrattuna.

Stormille vaan, MRA:n hintakin laski hieman hetki sitten ja lisäksi niistä saa kai alennustakin puhuttua tiskillä.

cool.gif

Täälläkin yksi MRA:ta kannattava !

Gixerissäni on vaan MRA:n omaa uudempaa suunnittelua oleva hieman "kulmikkaampi" tuplakupla, joka suojaa sopivasti 175cm pitkää (lyhyttä) kuskia gixerin selässä...

Tere

Ite hommasin ton zero gravityn tuplakuplan. Väri on dark smoke eli vastaiskohan se nyt tota mustaa?? Ainakin se on todella tumma, mutta kyllä siitä läpinäkee (valoa vasten)
smile_org.gif
. Hintaa oli pikkusen alta 80$ eli aika edullinen, mutta se onkin jenkeistä missä noi ei maksa mitään.

Mullakin on Cebarissa MRAn kuplapleksi (se kulmikkaampi) ja meni ihan heittämällä paikalleen. Sitä voin suositella... Ja alennuksella n. 110e tais olla
thumbs-up.gif

Edit: Niin mulla on savun värinen joka on sopivan tumma

Lisäys edelliseen:

MRA:n mustasta väristä siis NÄKEE läpi, mutta ERITTÄIN huonosti, niin tumma se on... Veikkaisin samaa tummuusastetta kuin Zero Gravitylla.

MRA:n savu on vain lievästi tummennettu, mutta näyttää silti aika tummalta. Näkee läpi ihan ok.

Mullakin on Cebarissa MRAn kuplapleksi (se kulmikkaampi) ja meni ihan heittämällä paikalleen.  Sitä voin suositella... Ja alennuksella n. 110e tais olla  
thumbs-up.gif
Öö... siis... eli mielestäni Honu CBR:ään ei saa ollenkaan sitä "new form" pleksiä... Eli tuplakuplis on sellainen pyöreämpi malli.

Hiuksen halkomiseksi menee...

Mulla on joku Fabbri (?) merkkinen tuplakupla. Aiemmin ei kuulemma myyty Suomessa mutta nyt vissiin saa... Omasta mielestä todella hyvän näköinen,hillitty,tumma kupla josta vielä jotain näkee läpikin. Omasta mielestä huomattavasti sulavamman näköinen kuin MRA pleksit. Tai ainakin ne joita olen nähnyt vastaavassa mopossa kuin omassa..
buttrock.gif

Mullakin on Cebarissa MRAn kuplapleksi (se kulmikkaampi) ja meni ihan heittämällä paikalleen. Sitä voin suositella... Ja alennuksella n. 110e tais olla
thumbs-up.gif
Öö... siis... eli mielestäni Honu CBR:ään ei saa ollenkaan sitä "new form" pleksiä... Eli tuplakuplis on sellainen pyöreämpi malli.

Hiuksen halkomiseksi menee...
Kyllä löyty mun fillariin ainakin. Race pleksin nimellä pitäs löytyä. En tiedä sit onko toi "new form"
confused_orig.gif

IMG_0606.JPG

No niinpäs onkin!

Siis ne tekee sinunkin malliin tuota pleksiä... täytyypä soitella Stormille ja moittia kun sanoivat aikoinaan minulle, ettei F4i-malliin saa... jos vanhempaankin on niin kai uudempaankin!

... ja MRA:n valmistusohjelma ja pleksien värit löytyvät siis | täältä |. Nimim. "Pukki toi kuin toikin mopoon MRA:n itikkasuojan"

Eli MRA:lla on noita kulmikkaita pleksejä vain joihinkin harvoihin malleihin tarjolla. Muut saavat "normaalin" tuplakuplan.

Olivat testanneet siis niitä jossakin kilpureissa, ja todenneet tietyissä malleissa kulmikkaamman muodon vakauttavan pyörää kovissa vauhdeissa (lähde: keskustelu maahantuojan edustajan kanssa).

täytyypä soitella Stormille ja moittia kun sanoivat aikoinaan minulle, ettei F4i-malliin saa... jos vanhempaankin on niin kai uudempaankin!

Eli MRA:lla on noita kulmikkaita pleksejä vain joihinkin harvoihin malleihin tarjolla. Muut saavat "normaalin" tuplakuplan.

Olivat testanneet siis niitä jossakin kilpureissa, ja todenneet tietyissä malleissa kulmikkaamman muodon vakauttavan pyörää kovissa vauhdeissa (lähde: keskustelu maahantuojan edustajan kanssa)

No tuopas oli nopeaa touhua ja vielä tapaninpäivän nimiin...  
biggrin.gif
tounge.gif

täytyypä soitella Stormille ja moittia kun sanoivat aikoinaan minulle, ettei F4i-malliin saa... jos vanhempaankin on niin kai uudempaankin!

Olivat testanneet siis niitä jossakin kilpureissa, ja todenneet tietyissä malleissa kulmikkaamman muodon vakauttavan pyörää kovissa vauhdeissa (lähde: keskustelu maahantuojan edustajan kanssa)

No tuopas oli nopeaa touhua ja vielä tapaninpäivän nimiin...  
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
cool.gif
niin oli. Mistäköhän moinen voisi johtua...
Tunnenkohan jonkun, joka tilaa niitä? Hmmm...

wink.gif
wink.gif

vichypullonpalasesta, etolan poistomuovista ja mra:sta on kokemusta. mran vakiopleksi on hyvännäköinen tummahko savu, sellainen on gpz1100 kwaakussa. zx12r:ssä on taas kawanvihreä tuplakupla ja menee ihan heittämällä, siis ruuvaamalla, paikalleen. alle on hyvä asentaa ohutta tiivistenauhaa, jotta ei naarmuttele katteita ja värisee tai resonoi entistäkin vähemmän. ainakin on hyvännäköinen ja ohjaa ilmaa sivuun sopivasti.

Mra:n käyttäjä se olen miekii....punainen(myytävänä)...
Istui heti paikalleen,eikä nitise.....
smile_org.gif

Back