• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuontipyörän takuu ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko kellään kokemuksia itse tuodun tai tuotetun UUDEN-pyörän takuukorjauksista suomessa.Takuuthan ovat voimassa koko Euroopan alueella ostomaasta riippumatta.
confused_orig.gif

Soitin asiasta Suzukin viralliselle maahantuojalle..sanoivat itsensä irti takuusta.Sanoivat että myyjä/tuoja vastaa itse...tiedä sitten miten oikeesti menee, pitäsköhän soittaa kuluttajaneuvojalle?

Tosin paikka, josta pyörä ostettu on kuulemma luotettava ja takuut hoituu kyllä. Joten ihan sama mulle...
smile_org.gif

Maahantuoja wastaa tois sijaisesti, myyjä ensisijaisesti myymänsä tuotteen (takuista)<--- tuossa pitäisi tietenkin lukea virheestä... ,näin ainakin koto Suomessa.(ja ilmeisesti koko EU:n alueella)

Tietenkin jos saat jollain konstilla sen moopottimen ostettua suoraan tehtaalta.niin kai se on sitten Mister Suzuki tjsp. itse kun korjaa.....mutta yhteis eurooppalainen kuluttajasuoja on wielä aika retuperällä....tosin parempaan suuntaan menossa.

Back