• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuontipyörä rekisteriin ilman TÜV/COC todistusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gabriel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
I här, pyörä on vuosimallia 2001...

dscn4456.jpg

Mun buimurissa tuli papereiden mukana ihan valmistajan antama vaatimuksenmukaisuustodistus. Mopo kyllä tietääkseni on muutenkin tyyppihyväksytty, mutta tuollainen lappu tuli kuitenkin mukana.

Mulla on nyt samanlainen ongelma 748r:n kanssa. "Tyyppikilpi" löytyy, eli hopeinen tarra jossa joskus on vissiin jotain lukenutkin.
biggrin.gif
Tietääkö joku lukeeko siinä melutasoa ja jos lukee niin paljonko millä kierroksilla? Muut tiedot kilven tekoon löytyykin jo...

Mulla on nyt samanlainen ongelma 748r:n kanssa. "Tyyppikilpi" löytyy, eli hopeinen tarra jossa joskus on vissiin jotain lukenutkin.
biggrin.gif
Tietääkö joku lukeeko siinä melutasoa ja jos lukee niin paljonko millä kierroksilla? Muut tiedot kilven tekoon löytyykin jo...
R-mallin arvot saattaa poiketa tosta perusmallista, mulla siinä lukee muistaakseni 99db / 5000rpm.

Kawa Z1000 -05 tänään katsatettu, ei tarvinnut todistusta. Eikä sitä olisi edes ollut. Oli muuten pirun tarkka inssi, jarrutkin testattiin penkissä.

Suomi rikkoo tässä EU Lakia, vaatimalla papereita jota ei oikeesti tarvis, jos fillari on EUmaassa rekisteröity. Esim BMW R1100RS vm. 1996 nämä paperit vaan piti olla. Se oli siellä ollut rekisterissä uudesta asti. Samanlaisia Bemuja Suomessakin myytiin! Kaikki olis selvinnyt siitä tyyppikilvestä, rungossa! No Samaan hintaan noi kaikki paperit. Kumma juttu mulla kaikki ko. pyörän alkuperäiset paperit itsellä. Myös Saksalainen Rek. ote! Pitääköhän ne säilyttää lopun iän!

Missäs semmoinen jarrutesti vaaditaan, onks katsastusasemilla MP:n jarrupenkkejä? Ei Kymenlaaksossa ole!

Back