• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuontiliikkeitä/henkilöiden yhteystietoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
oisko kellään yhteystietoja luotettaviin mp tuojiin

Joo kiinnostas minuakin.
Kyselinkin jo ite Graulinin tyypiltä ja vikutti ainakin puhelimessa OK tyypiltä.

Tuolla aikaisemmin on paljonkin keskustelua samasta aiheesta.
Tässä linkki Graulinin sivuille

Graulin

062802moto_prv.gif

Graulin toimitti juuri sen mitä lupasi, milloin lupasi ja minne lupasi.

Pelkkää hyvää sanottavaa, jossei lasketa sitä että välillä sähköpostiin vastaaminen on odottelua...  
biggrin.gif

Graulin toimitti myös minulle pyörän moitteetta perille. Sähköpostien kanssa oli tosiaan pientä odottelua, mutta luulen sen johtuvan siitä että hakureissuilta ei posteja kirjoitella ja ne kestävät päivän pari (useampia pyöriä samalla reissulla). Jonkun fiksun saksalaisen IT-myyjän pitäisi kaupata Grauliinille GPRS-yhteydet ja läppäri  
smile_org.gif
 (UMTSit taitaa olla hiukan vaiheessa siellä päin  
tounge.gif
 ).

Pieni vinkki hätäisille pyörän tilaajille:
Pyydä Grauliinia faxaamaan paperit sinulle jos haluat hakea pyörän satamasta heti kun se on sinne tullut, paperit kun tulevat postilla muutaman päivän pyörän perässä. Faxatuilla papereilla voi hakea siirtoluvan, 3kk ajoluvan ja pistää veroilmoituksen vetämään. Alkuperäiset pitää esittää kun käy maksamassa verot (ainakin näin käsitin Tullin puheista). Tänään käyn koettamassa onnistuuko rekisteröintikatsastus samoilla faxatuilla papruilla.

Juu ja Graulin tekee myös sitä, että jos menet itse pyöräs hakemaan, niin saattaa kuljetella sua siellä päivän pari ympäriinsä ostoksilla ja vastaa silloin vain puhelimeen...
Soitin joulunalla hänelle, niin sanoi että aikoo joulunaikana pitää yhden iltapäivän vapaata...On tosi kiva kaveri ja hyvät jutut...
sport05.gif

Graulin toimitti juuri sen mitä lupasi, milloin lupasi ja minne lupasi.

Pelkkää hyvää sanottavaa, jossei lasketa sitä että välillä sähköpostiin vastaaminen on odottelua...  
biggrin.gif
Joo. Sähköpostiin ei Graulin taida ehtiä vastaamaan. Olen odotellut parisen viikkoa. Ilmeisesti hyvällä toimittajalla on paljon tekemistä.

Elokuun alussa lähdetään Motovelhojen pakulla Saksaan hakemaan osia, purkupyöriä/purkuosia, tarvikkeita, pyöriä jne... Käytössä on pitkä JA korkea paku, joten sinne mahtuu 4-5 pyörää + muita tavaroita... mielellään otan vastaan jos joku halua jotain saksan maalta ;)
buttrock.gif

motovelhot@mail.com

Progatesta ainakin aikas vahva mielipide tuolla risuja ja ruusuja osiossa.

Kawaboy kerkes ensin

Graulinin Hannun kanssa olen pyörää mettastänyt ja ylihuomenna lennän Hampuriin hakemaan omani pois. Mies tuntuu oikein mukavalta ja asiansa osaavalta kaverilta. Perjantainahan sitten näen uuden Graulinin etsimän mopon luonnossa.

Back