• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tulpanhatut

saiskohan 650 strommiin tulpanhatut jostain suzukin hintaa edullisemmin.kahden hatun hinta oli muistaakseni n70 euroo.2005 mallin pyörä.ja johtoja en saanu irti puolalta ainakaan vielä,väkivaltaset konstit käyttämättä,olisko siihen antaa vinkkiä?.

Vastataan kysymysmerkeillä.

Purkaamot
confused_orig.gif

Jos on ihan perinteinen tulpanhattu niin käy hakemassa Stormilta, biltemasta tai jostain vastaavasta tarvikehattu.

saiskohan 650 strommiin tulpanhatut jostain suzukin hintaa edullisemmin.kahden hatun hinta oli muistaakseni n70 euroo.2005 mallin pyörä.ja johtoja en saanu irti puolalta ainakaan vielä,väkivaltaset konstit käyttämättä,olisko siihen antaa vinkkiä?.
Eikö ne ole yleensä ihan pyörittämällä ne johdot irroitettavissa puolista, samalla lailla kun irtoavat tulpanhatuistakin? Ainakin niissä muutamassa puolassa mitä olen itse joutunut irroittelemaan?

Eikö ne ole yleensä ihan pyörittämällä ne johdot irroitettavissa puolista, samalla lailla kun irtoavat tulpanhatuistakin? Ainakin niissä muutamassa puolassa mitä olen itse joutunut irroittelemaan?
niinhän ne on,mutta ei vaan tunnu crc:llä ja pihdeillä avittamalla aukeevan,ennen menee johto poikki.

Back