Laitetaan nyt tännekin - eli suunnitelmana oli ajella kusiaisfasulla vielä tämä kesä, mutta minä bensiinin lailla syttymään kilokyykkyihin ja minkäs sille sitten tekee. Tosin iso kiitos Eskimolle, mokoma torspo toimi sytyttäjänä ja kaiken katalyyttinä.
Tuli sitten hankittua gikseri - tarkemmin sanottuna kilonen vm. 2003. Kuva tässä. Jos ihmettelette tankkia niin siinä on erittäin kätevä Bagster, johon saa pikaklipseillä tankkilaukun kiinni. Onhan mulla kuva siitäkin käytössä, tässä näin. Juuri tein vajaan 1600 km reissun ja täytyy sanoa että erinomainen varuste. Tuo kuva juuri ko. reissulta.
Mutta joo, asiaan. Pyörällä oon nyt ajanut sekä kaupunkirässimistä, mutkapätkää ja matkaa motarilla -
ja
ja
. Aluksi tuntui kankealta verrattuna fasuun, mutta tottumisen jälkeen suorastaan valloittava laite, en osaa olla hehkuttamatta sitä. Olen hankintaan siis enemmän kuin tyytyväinen! ROK.
Tuli sitten hankittua gikseri - tarkemmin sanottuna kilonen vm. 2003. Kuva tässä. Jos ihmettelette tankkia niin siinä on erittäin kätevä Bagster, johon saa pikaklipseillä tankkilaukun kiinni. Onhan mulla kuva siitäkin käytössä, tässä näin. Juuri tein vajaan 1600 km reissun ja täytyy sanoa että erinomainen varuste. Tuo kuva juuri ko. reissulta.
Mutta joo, asiaan. Pyörällä oon nyt ajanut sekä kaupunkirässimistä, mutkapätkää ja matkaa motarilla -