• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tuli laitettua Bandit 1250

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japa vaan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elämäni ensimmäinen suzuki on ostettu.Pitkä on odottavan aika,kun mieli tekis jo baanalle kokeilee.Kyseisellä vekottimella en ole koskaan ajanut,vaan viime kesän kokemukset on yammusta fz6.Kuulema vikoja ei suznassa ole ja vääntöakin riittää.Mitä mieltä raati on kyseisestä pyörästä?Tuliko hankittua kelpo peli ja mimmonen peli yleensäkin?
062802moto_prv.gif

Rosmo porukalle on näköjään omat sivut :)Täytyypä poiketa sinne.Kiitokset onnitteluista,morjestellaan taas tienpäällä.

Ihan surkea peli. Olisit vaan ajanut Fasulla.  
062802moto_prv.gif
Hohhoijaa  
thumbs-up.gif

Hyvän pyörän ostit, itsekin tuota katsellut kilocebarin seuraajaksi. Toinen vaihtoehto on XX, mut reippaasti käytetyn hinnalla sais melkeen uuden IsoRosvon, ja siihen sitten alakate, laukkusarja, komentaja+putki, toisioläpät pois...

Tässä muuten linkki jenkkifirman dynokäppyröihin, kliks

Ja videota miten liikahtaa pikku modausten jälkeen, nopeus on maileissa, kliks

Onnittelut hyvästä valinnasta. Itse ajelin pikku rosmolla kesän 2007 ja olin aikeissa vaihtaa vuoden 2007 isoon banduun. Arvoin vaan päätöstä pari päivää ja pyörä meni alta
cool.gif
Nopeat syö hitaat

Olen kokeillut 2008 mallista 1250 ja ainakin minun ajotyyliin se sopii tuli vaan nyt hommattua tuo VFR

Itsekin hommasin Tammikuussa 1250 S ABS banditin. Lisäksi siihen laitettiin alakate + titaaninen LeoVince slipari. Muutama viikko vielä, sit pääsis ajelemaan.
062802moto_prv.gif

Elämäni ensimmäinen suzuki on ostettu.Pitkä on odottavan aika,kun mieli tekis jo baanalle kokeilee.Kyseisellä vekottimella en ole koskaan ajanut,vaan viime kesän kokemukset on yammusta fz6.Kuulema vikoja ei suznassa ole ja vääntöakin riittää.Mitä mieltä raati on kyseisestä pyörästä?Tuliko hankittua kelpo peli ja mimmonen peli yleensäkin?
062802moto_prv.gif
ihan pa..a vekotin, iso ja laiska...

Ei vaan ihan ok, hyvät kilometrit...
062802moto_prv.gif

Back