• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triumph Tourer koeajossa

Bike-lahdessä 21.11.2007 koeajossa Triumph Tourer  
nixweiss.gif

Onko kyseessä Tiger vai jokin muu?

Tehtaan poijaat sanoivat että se on Rocket kaikilla matkailu varusteilla mitä siihen voi pulttailla ei kuulema mitään uutta itse mopossa.. eli lähinnä kilpailija jenkki markkinoille isoille Hd matka mopoille.. näin sanoi trumppa edustajat kun heihin törmäsin Hd Centterissä. kun sil kouluttivat porukkaa...

Tehtaan poijaat sanoivat että se on Rocket kaikilla matkailu varusteilla mitä siihen voi pulttailla ei kuulema mitään uutta itse mopossa.. eli lähinnä kilpailija jenkki markkinoille isoille Hd matka mopoille.. näin sanoi trumppa edustajat kun heihin törmäsin Hd Centterissä. kun sil kouluttivat porukkaa...
Melkoisia 'asiantuntijoita' siellä...

Tuossa mp-maailman uutisessa oli:

"Kaikki muu onkin sitten kokonaan uutta: runko, pyörät, jousitus, satula, mittaristo..."

ja niitä kilkkeitähän näyttää olevan..Touring-malliin on alusta saakka tarjolla yli 70 erilaista lisävarustetta niille, jotka haluavat pyörältään vielä enemmän.

se asiantuntija oli juuri tuo Krister tuosta jutusta... tuo runko muutos on takalokasuoja ja istuin tilojen muutoksesta tehty muutos,,, mene ja tiedä...

Vähän tollaista rysää mä yritän omastani vääntää. Yritys olis talven aikana läiskiä lasikuidusta sellainen Corbinin Fleetlineria vastaava pulkka keulille (kun se alkuperäinen on niiiin halpa...). Isot sivulaukut on jo, eli näyttää jo vähän möhkömmältä.

Älkää kysykö miksi tää on mun mielestä niin hauskaa, mutta kun se vaan on:
Mättää mopon täyteen telttaakertakäyttögrilliäpilkkijakkaraasaunaakiuaskiviämakkaraakaljaakahvipannuja ja pumpattavan parparan keikkumaan kasan päälle. Kun huruttelee leppoisaa matkanopeutta kohti määränpäätä, niin ennen pitkää tulee iki-ihana karavaanarien tms invalidiajoneuvojen muodostama tientukos joka nysää kohti mekkaansa seittemääkymppiä. Just kun ehdit himmailla letkan perälle ihmettelemään tilannetta, niin johan on joku saatanan farmarivolvokuski ihan perseessä kiinni keskiviivalla huojuen.
Ratissa roikkuva paviaani fantasioi elin puntissa kovettuen ohittavansa koko mittavan letkan parilla kolmella väliinkiilaamisella. Tästä riittää taas retosteltavaa firman sauna-illassa! Tiellä vaan on jonon jatkona jaloissa pyörivä homosohvamotoristi, joka ressukka on kasannut koko maallisen omaisuutensa alitehoisen möhkömoponsa kannettavaksi.
Suurinpiirtein näillä kohdin on mukava vääntää hanikat kaakkoon jättäen kotilot taakseen nanosekunnissa ja poistua kaikkien rokettikuskien tuntemalla kiihtyvyydellä jonon keulille, ja sitä kautta nopeammin nauttimaan teollisesti valmistettuja lihajalosteita ja lempijuomaani alkoholia.
Voin vain kuvitella sen masennuksen ja vihan tunteen, jota keskivertotyönjohtaja tuntee saksasta tuodussa loppuunajetussa keskivertovolvossaan (entinen taksi, Gyntteri on ruuvannut mittarista pois puol miljoonaa) kokiessaan tämän nöyryyttävän tappion. Nyt saa saunaillassa firman finninaamainen pitkätukka kesäapulainen turpaansa!

Oho, menikö ohi aiheesta?

Niin, ahdin on tilauksessa...

P.S. Jos loukkasin jotakuta volvonomistajaa tai keskiportaan työnjohtajaa niin hyvä.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Deja vu!!!

Et hirveesti eksynyt aiheesta  
wink.gif

On sattunut myös omalle kohdalle enemmän kuin kolme kertaa... Se vaan, että yleensä siinä volvossa on myös anopinsäilytyskotelo katolla. Taitaa olla aina sama jätkä!

Ja niitä tuntemuksia siellä jonon hännillä voi vaan kuvitella, kun on itse "siirtynyt paikalta" ja loput on jääneet sössimään keskenään. AAAH!

Back