• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Triplen/Daytonan alustan säädöistä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoonasVar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millaisella työkalulla sitä jousta saa löystytettyä?

Löydät kuvan siitä avaimesta esim. Duellin sivuilta ja sieltä Moottorikelkka, ja sen valikoista työkalut tjsp. Se kuva on sivun alalaidassa.
Täytyy tehdä hankintoja. Mun kelkan iskarit säätyy hieman erilaisella työkalulla. Ei ihan sovellu Daytonaan
confused_orig.gif

Täytyy tehdä hankintoja. Mun kelkan iskarit säätyy hieman erilaisella työkalulla. Ei ihan sovellu Daytonaan
confused_orig.gif
Onnistuuhan se tuollaisellakin kapistuksella. Vai eikö se mahdu sinne väliin? Ei tosin tuo avainkaan, millä mä säädin mahtunut kovin hyvin sinne. Mutta sai kuitenkin käännettyä vähä kerrallaan. Eihän se muuta tarvi, kuin sen, että niissä lovissa on jokin mikä puree kiinni ja loppu on enää voimasta/tekniikasta kiinni.

confused_orig.gif
Onnistuuhan se tuollaisellakin kapistuksella. Vai eikö se mahdu sinne väliin? Ei tosin tuo avainkaan, millä mä säädin mahtunut kovin hyvin sinne. Mutta sai kuitenkin käännettyä vähä kerrallaan. Eihän se muuta tarvi, kuin sen, että niissä lovissa on jokin mikä puree kiinni ja loppu on enää voimasta/tekniikasta kiinni.
Ei mahdu väleihin. Tuon kuvan mukaisen säätimen tein "lainaamalla" systerin kirjahyllystä rosterituen, jonka lankapaksuus on kuutisen milliä.

Back