Kuka ihme tuota jaksaa 2-3pv välein aina ilmoitella Trafille liik.käyttöön otosta ja taas heti perään poistosta
Minä jaksan, koska mielestäni on vain tyhmää maksaa turhasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka ihme tuota jaksaa 2-3pv välein aina ilmoitella Trafille liik.käyttöön otosta ja taas heti perään poistosta
itl sanoi:Minä jaksan, koska mielestäni on vain tyhmää maksaa turhasta.
HiTec sanoi:Hyvävelistä tiedä, mutta jonkunhan tarttee sitäkin serverin rauhkaa varmaan ylläpitää, valvoa ja päivittää, eikös. Kyseessä on kuitenkin eräs julkisista perusrekistereistämme vrt. esim. DVV:n väestötietojärjestelmä tai PRH:n yritystietokanta![]()
Mitenkäs tuollainen kovin kallis joskos sen "vie maasta" ja saa autoveropalautuksen. Seuraavana päivänä "maahantuo" sen uudelleen, hakee autoveropäätöksen + 3kk siirtokilvet. Paljonko tulee kok.maksuja tuosta ruljanssista? Autoveron osaltahan tuon pitäisi olla ns. nollasummapeliä, mutta meneekö ajoneuvoverot tuolta siirtokilpiajalta = olisi keino kiertää edes joitain maksujaIsoTwin sanoi:Jos omistaa ison dieselhenkilöauton 1000€ ajoneuvoverolla + 500€ vakuutuksilla niin kyllä se kiinnostaa onko auto liikenteessä vai ei ja paljonko se maksaa päivälle.

HiTec sanoi:Mitenkäs tuollainen kovin kallis joskos sen "vie maasta" ja saa autoveropalautuksen. Seuraavana päivänä "maahantuo" sen uudelleen, hakee autoveropäätöksen + 3kk siirtokilvet. Paljonko tulee kok.maksuja tuosta ruljanssista? Autoveron osaltahan tuon pitäisi olla ns. nollasummapeliä, mutta meneekö ajoneuvoverot tuolta siirtokilpiajalta = olisi keino kiertää edes joitain maksuja![]()
Kotarikuski sanoi:Niinniimmutta...mehän olemme siirtymässä hyvää vauhtia palveluyhteiskuntaan kun muita töitä on niukasti.
Eli trafikin tarjoaa meille palveluja jotka suoritamme itse netin kautta trafin serverillä. Kenenkään ei tarvi trafilla panna tikkua ristiin, muutama bitti vaan vaihtaa tilaa ja laskua tulee.
Koska se on virasto, on siellä tod näk melkomoinen määrä pomoja. Pitäähän kulut jostain kerätä, tällä tavalla virasto voi osoittaa että toiminta on kannattavaa.
Odotapa vain, kohta liikennekäytöstä poistokin maksaa sen kympin.